مقالات

بطری‌‌هایی بدون عنوان چگونه هستند

این امر فرصتی عالی را به چاپ دیجیتال اعطا نموده است. امروزه صنایع آرایشی با چالشی که من آن را ” احساس لذت شخصی” می‌‌نامم مواجه هستند. قابلیت خرید لوازم آرایشی یا بطری عطر مطابق با ویژگی‌‌های شخصیتی شما گرایشی بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور است. تنها تصور کنید بطری استاندارد با چاپ متفاوت برای هر مشتری! این یک استراتژی جدید فروش و بازاریابی است که صنعت لوازم آرایشی را تغییر می‌دهد.این امر می‌تواند تا زمانیکه بسیاری از مشتریان پول اضافی برای این خدمات پرداخت نمایند سودآور باشد.

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده (بخش 2)

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده سها عطاالله نایب رییس کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و جوایز سازمان جهانی بسته‌بندی نوامبر، 2021   1 بازار خود را به خوبی مطالعه کنید برای شناسایی بخش بازار...

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده (بخش 1)

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده سها عطاالله نایب رییس کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و جوایز سازمان جهانی بسته‌بندی نوامبر، 2021 برداشت‌های اولیه تاثیر زیادی در درک مردم از هر چیزی دارد. این امر...

توافقنامه اوراسیا و بازار کاغذ ایران

در میان انواع موادی که شرایط واردات و صادرات آن در معاهده اوراسیا دستخوش تغییر خواهد شد کاعذ است. زیرا صنعت کاغذ کشور در این سال‌ها در فراز و نشیب انواع سرمایه‌گذاری‌ها و حتی تغییر ذائقه مصرف قرار گرفته و ممکن است تاثیر قابل توجهی از توافقنامه اوراسیا بگیرد.

9 نکته که هنگام تعیین برچسب‌‌ باید به آنها توجه کرد

مهندس بسته‌‌بندی باید در ابتدای پروژه برچسب‌‌زنی (Labeling)، داده‌‌ها را از تمامی اعضای تیم جمع کند تا بهترین مواد و تهیه‌‌کننده برچسب را برای پروژه انتخاب نماید. اگر تمامی الزامات به طور کامل مستند...

12 خطای مهلک! پروژه‌های ماشین‌آلات چگونه شکست می‌خورند؟!

شکست پروژه‌های ماشین‌آلات بسته‌بندی به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد. در این جا برخی از مهمترین این دلایل معرفی می‌شوند: 1- انتظارات غیرواقعی از هر دو طرف: گاهی شرکت‌های CPG سطح عملکرد بالایی را مد...