گروه‌بندی آثار ورودی چگونه است؟

برخی گروه‌های مهم محصولات که ممکن است به طور جداگانه مورد داوری قرار گیرند

 

نوشیدنی‌ها

بسته‌بندی چای مایع یا خشک، قهوه، آب و نوشابه، آبجو، شربت‌ها، آبمیوه، نوشیدنی‌های لبنی و شکلاتی و…

تجارت الکترونیک

تمام راه‌حل‌های بسته‌بندی تجارت الکترونیک از جمله سرویس‌های ارسال، جعبه‌ها، پستی‌ها، پاکت نامه‌ها، مواد مربوط به ارسال بسته‌ها و غیره.

الکترونیک

بسته‌بندی کلیه اقلام برقی

غذا

بسته‌بندی‌های مواد غذایی اعم از تازه، منجمد، خشک شده یا موارد دیگر

میوه‌ها و سبزیجات تازه

انواع بسته‌بندی مصرفی یا صنعتی میوه و سبزیجات تازه

نقطه فروش

استندهای نمایش در پایانه‌های فروش

مواد و اجزای بسته‌بندی

هر ماده یا جزء خاصی که ظاهری متمایز، عملکرد منحصر به فرد یا نوآوری قابل توجه ایجاد می‌کند و عملکرد بسته را افزایش می‌دهد.

بهداشت و مراقبت شخصی

شامل بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل ها، ویتامین‌ها، عطر، بدن و پوست، مو و مراقبت از دهان

برچسب و تزئینات

افزودن محتوا به یک بسته که ظاهر، عملکرد یا ارتباط منحصر به فرد یا خلاقانه‌ای ایجاد می‌کند. شامل برچسب‌ها، اسلیوها، تگ‌ها، کدگذاری/علامت‌گذاری، جت‌پرینترها یا هر فرآیند مشابه دیگری باشد

پزشکی و دارویی

بسته‌بندی داروها اعم از نسخه‌ای، بدون نسخه و تجهیزات پزشکی

محیط خانه

شامل بسته‌بندی وسایل منزل، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، هدایا، پوشاک، وسایل باغ و تزئینات

لوکس

شامل بسته‌بندی هدیه جشنواره‌های فصلی و مذهبی و محصولات درجه یک مانند عطر یا جواهرات است با این قابلیت که مصرف‌کننده را به دلایلی چون فاخر بودن، تشخص یا پرداخت زیاد شگفت‌زده کند.

بسته‌های دیگر

بسته‌های متفرقه که در گروه‌های بالا قرار نمی‌گیرند.

ترانزیت

بسته‌بندی‌های صنعتی سنگین و توزیعی، بین شرکتی و اینترنتی

بیشتر بخوانید . . .