حمایت از مسابقه برگزیدگان بسته‌بندی

مسابقه برگزیدگان بسته‌بندی

حامیان

برگزیدگان بسته‌بندی خود یک حرکت حمایتی است که به شناسایی، معرفی و تشویق فعالیت‌های ارزشمند در زمینه بسته‌بندی می‌پردازد. اما این یک زنجیره است و چنین رویداد ملی خود نیز نیازمند تامین و پشتیبانی مالی از سوی اشخاصی است که دغدغه توسعه کشور و قدرشناسی کارهای خوب و حمایت از نخبگان و افراد مسئولیت‌پذیر را دارند.

مدیریت  رویداد برگزیدگان بسته‌بندی همچون گذشته خود را موظف به اجرای استانداردهای بالا و جهانی در تمام مراحل کار می‌داند. این استانداردها همراه با انتظاراتی که اهالی صنایع تولید و بسته‌بندی به دلیل سوابق قبلی از این دستگاه دارند باعث می‌شود برگزارکننده سطح کیفی کار را در بهترین نوع آن نگه داشته و پیش ببرد.

برگزیدگان بسته‌بندی یک رویداد ملی است و کیفیت برگزاری آن نشان‌دهنده سطح کیفی تولید در کشور می‌باشد.

خروجی این رویداد حتی می‌تواند معرف سطح بسته‌بندی ایران به کشورهای هدف صادراتی باشد. بدیهی است که اجرای چنین کاری با چنین هدف‌گذاری نیاز به صرف هزینه‌های بالایی دارد. از این رو لازم است برای برگزاری هر چه بهتر و صحیحتر این رویداد از مشارکت مالی حامیان مالی استفاده شود.

برگزیدگان بسته‌بندی از حمایت و مسئولیت‌پذیری حامیان مالی استقبال کرده و سعی دارد به سهم خود با برگزاری باکیفیت این رویداد از طریق اطلاع‌رسانی‌های گسترده ، پوشش ملی اقلام و کالاهای بسته‌بندی شده، داوری‌های صحیح و تشویق درخور برگزیدگان، همچنین انتشار گزارش مبسوط و مصور از جریان کار و  آثار برگزیده در قالب نشریه برگزیدگان بسته‌بندی (با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و سایر رسانه‌ها و کانال‌های موثر ارتباطی خود کمک‌های حامیان مالی را جبران کند.

نام و نشان و هویت حامیان مالی در تمام روند این رویداد که حداقل شش ماه در سال را به خود اختصاص خواهد داد دیده و شناخته خواهد شد و برگزارکننده بر خود وظیفه می‌داند در تمام مراحل کار بر نام و نقش حامیان مالی این حرکت ملی تاکید داشته باشد.

بودجه‌ریزی پروژه سراسری برگزیدگان بسته‌بندی قبلا انجام و کمک مالی مورد نیاز تعیین شده است. یک پشتیبان می‌تواند تمام کمک را تقبل کرده و تنها شریک این پروژه باشد. با این حال ‌این رویداد مانند تمام برنامه‌های مشابه خود در جهان از جمله مسابقه جهانی بسته‌بندی که همه‌ساله توسط سازمان جهانی بسته‌بندی برگزار می‌شود زمینه‌ای فراهم کرده که حامیان مالی با آورده‌های گوناگون بتوانند سهمی در پشتیبانی این پروژه داشته باشند.

مشارکت حامیان مالی در پنج سطح طبقه‌بندی شده که عبارتند از پلاتینیوم، الماس، طلایی، نقره ای و برنز.

برای مذاکره یا دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر در این رابطه با واتساپ 09359901019 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید . . .