ساخت یک پلان
شروعتان با چیزی باشد که شما امیدوار به انجامش در کوتاهمدت و دراز مدت هستید. توجه داشته باشید که تصمیمسازی عاقلانه در سرمایهگذاری زمان و هزینه جهت رقابت بلندمدت امری ضروری است. اغلب تکنولوژیها بر اساس داستان یک برند و بازخورد مشتریان شکل میگیرند.
داشتن سرگرمی،
افزودن به آن و بهبود عملکرد
مصرفکنندگان ممکن است به راههای زیادی دست يابند که هر یک رده مخصوص به خود را دارد. مثلا ممکن است فردی در نوشيدنیها و فردی دیگر در محصولات مراقبت منزل بسته به تجربه موفقتر باشد، از اين رو ابتدا در مورد ویژگی هر رده بدانید و سپس بیندیشید که چه کارهایی ارزش آن و یا جذابیتش را بیشتر میکند.
تفکیک استراتژی امنیتی
بسیاری از تکنولوژیهای برچسب مورد بحث قرار گرفته در این جا میتوانند به عنوان طرحهای محافظت از برند در برابر تقلب استفاده شوند. با این حال، حفاظت از نام تجاری نیاز به مبارزه استراتژیک بیشتری دارد.
استفاده از مرکبهای متال
بر طبق گزارش چاپخانهداران، تامینکنندههای مرکب، مرکبهای متالیكی معرفی کردهاند که برای اکثر انواع چاپ و بسترهایی همانند برچسب فیلم شفاف کاربرد دارد.
مرکب متاليک در کاربردهای شرینکاسلیو سبب بهبود همکشیدگی تا 25 درصد میشود.
بررسی مرکبهای فعال
شما ممکن است در مورد مرکبهای معطر شنیده باشید اما از طریق چاپخانهداران این مرکبها میتوانند توسط مصرفکنندگان تست شوند. کارایی مرکبهای حساس به زمان در جایی که با گذشت زمان تغییر رنگ حاصل نشود، بهبود یافته است. در این میان مرکبهای حرارتی مشهورتر و ارزانتر هستند.
آیا میتوانید از لیبل نوری LED
در زندگیتان استفاده کنید؟
مدیا اسپریت اخیرا یک بطری برای كالايی معرفی کرده است که اجازه میدهد پیامهای خردهفروشان و مصرفکنندگان در سمت راست برچسب درج شود. پیام در سراسر پانل برچسب به رنگ آبی براق، سفید و یا صورتی به حرکت در میآید. برچسب میتواند شش پیام را در خود ذخیره کند و دو دکمه کنترل و ضامن بین پیامها قرار میگیرد.
E-packing بازگشایی احتمالات
بستهبندی الکترونیک عبارت کلی دیگری برای شماری از تکنولوژیهای رو به رشد با هزینه پایین است. محدوده عملکرد از تغییر رنگ، صدای موزیک، حرکت گرافیگی و حتی انتشار عطر میباشد. بدون شک بستهبندی الکترونیک، قیمت اولیه را در اکثر زمانها جذب میکند و جایگزین روشهای موجود خواهد شد. مدیران معمولا بنچمارکی را جهت سوق دادن مصرفکنندگان به این نوع بستهبندی در نظر میگیرند.
شروعی برای کنترل از راه دور
بستههای کنترل از راه دور، نمایش تکنولوژی را از منبع نیرو مجزا میکند. حمل و نقل به صورت وایرلس است. تصور کنید یک قفسه فروشگاه پر است از بستههایی که نور از بالا تابیده میشود و تامین آن توسط یک منبع نیروی بيسيم باشد. این تکنولوژی همچنین برای ضبط دادهها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. پس از طراحی اولیه، تمام شده و قابل اجراست. این روش جهت چاپهای گسترده گرافیکی، سنسورهای حرکتی و دیگر سیستمهای فعال بسیار آسان است.
بستهبندی منطبق با سلامتی شما
طبقهبندی مراقبتهای بهداشتی همانند بستههای قرص مواد مخدر که عمل ثبت رکورد را پس از مصرف هر قرص انجام میدهد. همچنین در فضای بهداشت و درمان زمانی که دارورسانی باید در سریعترین زمان ممکن جهت مصرف دارو در زمان موعد صورت گیرد. تمامی موارد با ارائه دستورالعملهای روشن به عنوان مثال از طریق ضبط صدا و یا چاپ در یک صفحه نمایش بزرگ، اجرا میشود.
RFID
RFID مخفف شناسه فرکانس رادیویی است که برای کاربردهای سطحی در دسته پوشاک و لوازم الکترونیکی اغلب کاربرد دارد. گذشته از بهبود راندمان حمل و نقل و مدیریت موجودی، برچسبهای غیر فعال RFID دارای مزایای بسیاری است. آنها برای محیطهای سخت بسیار قوی هستند، بسیاری از برچسبها را میتوان همزمان خواند و دادهها را به خردهفروشان ارائه کرد.
تقویت واقعیتتان
فناوری سه بعدی تصاویر در گوشی های هوشمند است که در بستههای، پوستر، یا بیلبورد اشاره کرد. آنها اغلب جهت تبلیغات در پوستر و یا سرگرمی، به کار میروند. اما آنها همچنین میتوانند در بازیهای واقعی فعالیت داشته باشند. برخی از این فنآوریها نیازی به یک تگ خاص، عنصر گرافیکی، یا تکنولوژی چاپ ندارد. در عوض، آنها با استفاده از تشخیص الگو گرافیکی را به “روشن”بستهبندی و شروع گرافیک کمک میکنند.
اجازه ندهید که عدم جذابیت،
شما را متوقف سازد
علیرغم تکنولوژیهای برچسب غیر جذاب در گذشته، امروزه برچسبهای جذاب جایگزین شده است.
یافتن راندمان
اگر مشکل خاصی برای حل شدن دارید، فنآوری بالا، راهحلهای ظریفی برای شما دارد. به عنوان مثال، یک تولیدکننده ابزار موتوری دریافت که چگونه هزینه بالایی بابت حمل دفعات تجهیزات باید پرداخت میكرد. RFID به حمل کامل و یک باره تجهیزات کمک میکند. برخی از این فنآوریها بیشتر از دو راهکار دارند که یکی فکر میکند و دیگری جمعاوری اطلاعات را برای آنالیز جزئیتر بر عهده دارد.
از تخيل خود استفاده كنيد
شركت دیزنی بتازگی یک سرمایهگذاری بزرگ در دستبند RFID ultraconvenient، انجام داده که در آن بازدیدکننده قادر به استفاده از دستبند به عنوان یک کلید اتاق، به عنوان بلیط تم-پارک خواهد شد. بليطی كه به عنوان یک روش پرداخت برای هر چیزی در پارک استفاده میشود. ارزش اين كار ردیابی حرکات مشتریان در یک فروشگاه یا پارک است كه میتواند در ارتباط با منافع خریداران برای طرح فروشگاه بهتر و فرصتهای متقابل فروش مناسبتر باشد.