درباره برگزیدگان بسته‌بندی

سالنامه برگزیدگان بسته‌بندی پس از ربع قرن پژوهش و شناسایی رقابت‌های بسته‌بندی در سراسر جهان مدل برگزاری رقابت توسط سازمان جهانی بسته‌بندی را به عنوان مدلی کاربردی و توسعه‌محور پذیرفته و بصورت مستقل سعی در توسعه آن در ایران دارد.

درباره مدل داوری Worldstar و برندگان آن بیشتر بدانیم

برگزیدگان بسته‌بندی بر نقش‌های مهم بسته‌بندی در زندگی بشر و توسعه و رفاه جوامع تاکید دارد. از جمله این نقش‌های مهم می‌توان به مدیریت منابع، مدیریت قیمت تمام‌شده، رفاه اجتماعی، حقوق مصرف‌کننده، محیط زیست، توسعه فناوری و توسعه علوم انسانی اشاره کرد.
برگزیدگان بسته‌بندی با معرفی برترین بسته‌های داخلی و خارجی پیشرفت مداوم وضعیت بسته‌بندی ما را نشان می‌دهد و استانداردهای برتر بسته‌بندی را ایجاد می‌کند که می‎تواند برای دیگران الگوی مناسبی باشد.
برگزیدگان بسته‌بندی، پیگیر افزایش آگاهی از نقش بسته‎بندی در ایجاد زندگی بهتر است و به رسمیت شناختن نوآوری و تلاش صاحبان برند، طراحان، دانشجویان و آژانس‌های برندسازی برای ایجاد راه‌حل‌های بسته‌بندی در آینده را ارج نهاده و به دنبال پاسخ به چالش‌ها و روندهای جهانی مانند پایداری، بهداشت و سایر روندها است.
برگزیدگان بسته‌بندی همچنان به تکامل و شکل‌دهی جامعه طراحی بسته‌بندی با افزودن محورهای جدید، برجسته کردن روندهای جهانی و چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم، خواهد پرداخت.
محور این حرکت، نشریه سالنامه برگزیدگان بسته‌بندی است که صاحب امتیاز آن رضا نورائی با شماره مجوز 78521 می‌باشد. وظیفه این سالنامه معرفی برگزیدگان بسته‌بندی بر اساس معیارهای مصوب خود است که در بالا به مهمترین آنها اشاره شد.
برگزیدگان بسته‌بندی حاصل بیست و پنج سال فعالیت نزدیک در میان صنایع تولیدی و صنایع بسته‌بندی و شناخت ظرایف ارتباط بین این دو بخش است.
مدیریت برگزیدگان بسته‌بندی از سال 1376 با انتشار ماهنامه صنعت بسته‌بندی در کار ساماندهی دانش‌افزایی و بهبود نقش‌های بسته‌بندی در کشور بوده است که برگزاری رقابت هم از جمله اهداف آن می‌باشد.
این سالنامه برای معرفی برگزیدگان خود با استفاده از مراحل جمع‌آوری و دو مرحله داوری آثار به شناسایی برترین‌ها می‌پردازد. برندگان نهایی در یک مراسم معتبر و با پوشش خبری معرفی می‌شوند. بعضی جوایز ویژه مانند بازاریابی، پایداری، صرفه‌جویی و جایزه نهایی رئیس مسابقه در این مراسم ویژه اعلام می‌شوند. همچنین این بسته‌ها از طریق انتشار سالنامه برگزیدگان بسته‌بندی بصورت گسترده‌تر معرفی خواهند شد.

جایزه

جایزه را در یک مراسم معتبر اهدای جوایز دریافت می‌کنید.
یک جایزه و گواهی دریافت می‌کنید تا همیشه در معرض دید همکاران و پرسنل و مشتریان قرار گیرد.
نام و تصویر و مشخصات کار شما در یک نشریه وزین و معتبر (سالنامه برگزیدگان بسته‌بندی) که فقط برای همین کار شناخته و منتشر می‌شود خواهد آمد و در تاریخ صنعت بسته‌بندی کشور برای همیشه ثبت خواهد شد.

⇐ بیشتر بدانید

بیشتر بخوانید . . .