مقالات

بسته‌بندی موادغذایی

اینکه آیا موادغذایی هنوز قابل خوردن است می‌تواند توسط سنسورهای خاص قابل‌مشاهده در بسته‌بندی‌های مدرن نشان‌داده‌شود. این واکنش‌ها زمانی صورت می‌پذیرد که مواد یا گازهای خاص منتشر می‌شوند و این کار را با تغییر در رنگ و فلورسانس نشان می‌دهد.

زیبایی خارج از تیوب، شیشه و بطری

هر کسی که مایل به کسب موفقیت در بازار شدید رقابتی محصولات آرایشی است نیز باید از داشتن موقعیت‌ دقیق و ارتباطات محتوای نام‌تجاری اطمینان حاصل‌نماید. در هنگام انتخاب بسته‌بندی، نام‌تجاری و شرکت‌های بسته‌بندی، درجستجوی طراحی بدون اشتباه نام‌تجاری باشید.

جریان اصلی بازاریابی محصولات سبز

 چند وقت پیش، عمدتاً اقلیت کوچکی از مصرف‌کنندگان سرسخت حافظ محیط‌زیست خواستار محصولات و خدمات سبز بودند. امروز، اکثر مصرف‌کنندگان ایالات‌متحده ارزش محصولات سبز را در برخی سطوح شناخته‌اند. در سال 2010، موسسه بازاریابی...

بسته‌بندی فرآورده‌های دارویی: امنیت سراسری

افزایش امید‌به‌زندگی، افزایش بیماری‌های مزمن و معرفی اشکال جدید و اغلب بسیار گران درمانی مسئول رشد قدرتمند در چند سال گذشته بوده‌اند. بیماری‌های بیشتر و بیشتری درحال تبدیل به قابل‌درمان هستند. حتی برای اختلالات نادر در مواردی با تعداد نسبتاً کم، داروهای بیشتر و بیشتری درحال گسترش هستند که تولید‌کنندگان آنها خواستار دستیابی به پیچیدگی بیشتر با دسته‌هایی با اندازه کوچکتر از همیشه هستند. گرایشی پیوسته از استانداردسازی و حرکت به سمت درمان‌های شخصی وجود دارد. برای تولید‌کنندگان ماشین‌آلات و تامین‌کنندگان سیستم بسته‌بندی، انعطاف‌پذیری بالا و نوسامانی سریع در حال حاضر موردنیاز بازار بوده که در نتیجه تشدید بیشتر است.

ده محصول برتر سال 2016 از نگاه خوانندگان مجله PFFC

خلاصه مجموعه سالانه ما شامل ده محصول نمایش‌داده‌شده در کلیپ‌های الکترونیکی است که بیشترین کلیک‌ها را از طرف خوانندگانمان دریافت کرده‌اند. این ده محصول برتر منعکس‌کننده نیازهای متنوع مبدل‌ها از جسب‌ها و افزودنی‌های فیلم برش و شرینک می‌باشند.

طراحی ساختاری سخت و مدیریت نام تجاری

به عنوان یک طراح، بسیار مهم خواهد بود که به نقاط تولید شده ضعیف دستگیره، درخشش ، لبه‌های تیز، نقاط کوچک، ارگونومی، و دیگر عوامل انسانی توجه دقیق نمود. در حالی‌که گزینه‌های طراحی شامل یک دسته قالب‌ریزی‌شده در ساختار اولیه بسته‌بندی دارای اهمیت هستند، هزینه یک دستگیره از اجزای ثانویه که متصل به خارج بسته است نیز باید ارزیابی شود. به‌طور‌طبیعی، در ذهن داشته‌باشید که دستگیره ممکن است قابلیت بازیافت کل بسته‌بندی به‌عنوان یک سیستم را تحت تاثیر قرار دهد.

ایده‌بازار را جدی بگیریم

حقیقت این است که بزرگترین نام‌های تجاری دنیا در واقع بزرگترین خریداران ایده هستند. گاهی امتیاز یک ایده را می‌خرند. گاهی ایده و ایده‌پرداز را به استخدام خود در می‌آورند و گاهی سازمان خود را جوری بنا گذاشته و پیش می‌برند که ایده‌ها را در درون خود شکوفا کند. آنها مدیران و کارمندانی را استخدام می‌کنند که قدرت ایده‌پردازی داشته باشند. یعنی ایده قبل از تولید آن خریده می‌شود. ما هم نیاز به چنین سازمان‌ها و چنین مدیرانی داریم.

ارائه یک تصویر بزرگ از رشد و توسعه بسته‌بندی

صاحبان نام‌تجاری به توزیع‌کنندگانی تکیه می‌کنند که دانش منطقه‌ای دقیقی در مورد ظرفیت تولید و توانایی‌های موجود درجاییکه بیشترین تطابق با تولید‌کننده پروژه را دارد داشته باشند.
توزیع‌کنندگان همچنین می‌توانند به جمع‌کردن کل بسته و درب‌بندی و برچسب‌زنی کمک کنند.