طرح‌های برتر بسته‌بندی در سال 2015

بخش ساختار و برند

iranpack-sanat-bastebandi-download
1- صاحب برند جدید قلم‌موی فولر بازار خرده‌فروشی ماده شوینده جدید Stanley 100 در شیشه‌های سفارشی از جنس پلی اتیلن با تراکم بالا 50 اونس و 25 درصد PCR را تصاحب نموده است. بطری‌های الهام گرفته شده از ظرف شیر و وزن 100 دارای دسته ارگونومیک جدید می‌باشد، سیستم درب تخلیه 45 میلی‌متری آن از نشت و چکه کردن جلوگیری می‌کند، و کلاهک اندازه‌گیری 0.5 اونسی آن که وزن آن بدون خط اندازه‌گیری مشخص است.

 

iranpack-sanat-bastebandi-handwash-lander-family-hero
2- معرفی نسل هفتم خطوط محصولات شوینده دست که در بسته‌بندی‌های زیبا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. طراحی بسته‌بندی براساس ماموریت این برند است که ظاهری درخشان و رنگارنگ دارد،وضوح محصول رنگی خودنمایی می‌کند، و الگوهای تصویرسازی طبیعی فرمول ساده مقبولیت این محصول است.

iranpack-sanat-bastebandi-love_beets_family_shot
3- طرح چغندر عشق که کاملا طبیعی ، و آماده برای خوردن است نام تجاری و بسته‌بندی آن نشاندهنده ویژگی فوق‌العاده مغذی این سبزی است. بسته‌بندی جدید شکلی راحت و شاد دارد، گرافیک مدرن آن چغندر را قابل پذیرش می‌نماید. فناوری پوست کندن و بسته‌بندی کردن، محصول را در مدت زمان طولانی‌تر تازه نگه می‌دارد و قسمت‌بندی آن برای مناسبت‌های مختلف غذایی مناسب است.

iranpack-sanat-bastebandi-Crest_3d_white
4- ساختار ذوزنقه‌ای Crest 3D White’s با چاپ چند رنگی و ورق هولوگرافی چاپ افست با سه مرحله رنگ است، دارای سه رنگ سفارشی، مرکب سفید مات، و یک پوشش براق کشیده UV است.
لایه‌های چندگانه، طرح الماس‌گونه ورق هولوگرافی در قسمت جلو و صفحات مکمل بالای بسته الگوهای گرافیکی ذوزنقه‌ای را تکمیل می‌کند و شکل کارتن الماسی درخشان  را نشان می‌دهد.

iranpack-sanat-bastebandi-Box of 6 Rocks
5- بسته‌بندی سازگار با محیط زیست Hnina، بسیار لوکس است. بافت کاغذ کرافت نرم و دل‌انگیز، گرافیک تزئینی آن یادآور هنر نانگا ژاپنی است، رنگ‌های گرم آن آرامش‌بخش چشم‌ها است، نشانه برچسب مومی آن و رایحه شدید پوشش شکلات‌ها و کاغذهای متخلخل کرافت جعبه ای خوشمزه و خوش‌بو را ایجاد می‌کند.

 

iranpack-sanat-bastebandi-gold-emblem-abound-snacks
6- نماد طلایی جدید برند CVS، علامتی طلایی و مشهور برای مزه، کیفیت و سهولت مصرف ماده غذایی است، اما بر روی گزینه‌های دیگر سلامتی تمرکز دارد. رنگ سبز سیب مانند آن باعث می‌شود که چهل محصول متنوع و بسته‌بندی‌ها به راحتی در قفسه‌ها قابل تشخیص باشند و باعث اعتماد مشتری شده، این بهترین نام تجاری است که به آن وابسته شده‌اید.
iranpack-sanat-bastebandi-walmart-upper_knee2
7- این‌ برش‌ها، محصولات نوار مانند آماده استفاده برای درمان عضلات، در قوطی آلومینیوم با اندازه استاندارد و محکم احاطه شده توسط یک آستر مقوایی چاپ شده طرحدار است.
ارتفاع هفت اینچ قوطی، از کالا در برابر عوامل وسیع مخرب محیطی محافظت می‌کند، پیام نام تجاری جدید به طور مداوم برقرارکننده ارتباط در تمام بازارها است.

 

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-morton_salt_db
8- نمکپاش آسیابی مدرن، براق نمک دریایی به دکور آشپزخانه مصرف‌کنندگان افزوده شده است. طراحی بسیار ناچیز برچسب تصویر اخیر به روز شده نمک مورتون به شکل دختر بچه‌ای همراه با متن شناسه محصول است. با برداشتن برچسب ظاهری مجلل به وجود می‌آید که کلاه آن حاوی نام تجاری نمک مورتون با یک کلمه مشخص و لوگو است.

 

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-HT 1
9- بسته منحصر به فرد برای 220 SKU که با ابزار فلزی برش خورده مزایای بسیاری از نظر سهولت دسترسی به کالا، حضور بیشتر در خرده فروشی، گرافیک تاثیرگذار، و حفاظت بیشتر از نام تجاری در برابر جعل و تقلب دارد. استراتژی طراحی ساده تعداد بسته‌بندی‌های مختلف برای بسته‌بندی این اجزا مورد نیاز است، از مواد بازیافتی بسته‌بندی می‌توان استفاده نمود و اندازه بخش‌های بسته را کم کرد.

 

iranpack-sanat-bastebandi-3-Micarna
10- گوشت سوئیسی با بهبود بسته‌بندی کاغذی ترموفرم شده برای هفت محصول گوشتی قطعه قطعه شده منجمد. PaperLite دارای گواهی FSC و جایگزینی سالم است که در این مورد، محتوای پلاستیکی تا شصت درصد کاهش می‌یابد. همچنین کیفیت لمسی منحصر به فردی از کاغذ برای مصرف‌کنندگان که در انتظار تجربه یک بسته‌بندی اعلا هستند را ارائه می‌دهد.

 


11- محصول خوشبو آنیتا ،محصولی رول شکل دارای ظرفی پیچشی به شکل یک شیشه کوچک آمفورا (نوعی کوزه ته‌باریک یونانی) که با یک چاپگر سه بعدی  و رزین PLA  تجدیدپذیر تولید شده است. با برنامه اتوکد طراحی شده و طراحی پیچیده آن شامل بدنه کامل، دستگیره‌های تزئینی در دو طرف و یک منطقه مقعر در قسمت جلو است که برچسب حساس به فشار برای بیرون آمدن رزین جاسازی شده است.
iranpack-sanat-bastebandi-RPC-Group-Promens-acquisition
12- برای این طراحی توجه خاصی به مورد طراحی درب آن شده است به طوری که از نظر ظاهر و قابلیت‌های درب قالب از دید مشتریان مناسب باشد. برچسب درب قالب اجازه می‌دهد تا قسمت انتهایی لطیف، هنرمندانه باشد، و مزیت این پیام‌رسانی این است که کلیه راه‌های دسترسی به درب قوطی مشخص شود.

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-LIQS-Cocktail-Shot
13- LIQS ظروفی برای نوشیدنی آماده نوشیدن با حجم 50 میلی‌لیتر و قابل بازیافت، شفاف و کریستالی است که وزن هر ظرف 21 گرم است.سه ظرف پلمپ شده مجزا با مزه گوناگون در بسته‌های چندتایی به فروش می‌رسد، در چهار رنگ مختلف با پوششی بی‌رنگ که علامت تجاری LIQS روی آن چاپ شده است.

 

 

 
iranpack-sanat-bastebandi-61T5iQ2jW3L

 

14- ساختار پلی‌اتیلن ترفتالات 48 اونسی بدون دسته با نیمرخی زیبا و خط تعیین‌کننده میزان مصرف و بدنه‌ای روشن که اجازه می‌دهد محصول مروارید گونه قابل رویت باشد، و دارای درپوش مشکی یکپارچه می‌باشد.
طراحی پوششی امن در کلیه برندها با راهنمایی عالی در گوشه ماشین طراحی شده در روی پوشش آن وجود دارد که به فرمول پلیمری پیشرفته‌اش تاکید می‌کند.

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-GS2
15- شخصیتی جسور با زبانی محاوره‌ای، طراحی این خط ارتباطی جدید نشان‌دهنده این است که چگونه به سادگی می‌توان غذایی خوشمزه در خانه درست کرد. بسته با رنگ بنفش نافذ، هم برای آشپزهای تازه‌کار و هم آشپزهای ماجراجو جذاب است. لوگوی مشخص زعفران سبز و وجود امضای قلم‌زنی قرن 19 روی آن ضامن امنیت آن است.

 

 

 

بخش بسته‌بندی انعطاف‌پذیر
iranpack-sanat-bastebandi-NUVINO_GROUP-300dpi
16- این کیسه تک نفره، تنها 2 درصد وزن محصول را به خود اختصاص داده که آگاهی مصرف‌کنندگان را از ضایعات افزایش می‌دهند. کیسه چهار لایه با فناوری فیلم PreservPak است که شامل دو لایه نایلون، یک لایه آلومینیوم، و یک لایه پلی‌پروپلین است. این فیلم در پنج رنگ همراه با پوشش مات و براق (برای ایجاد حس برانگیختگی) چاپ شده‌ است.

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-Screen-Shot-
17- Progresso کیسه‌هایی 560 گرمی، دارای دو وعده و نیم غذا است که تجربه مشتریان را کامل می‌کند، باعث تاثیر در خرید در قفسه مغازه‌ها شده، و عمر مفید محصول هجده ماه است. شکل مقاوم کیسه‌ها کیفیت محصول پلمپ شده را حفظ می‌کند و براحتی باز می‌شود و چاپ روتوگراور هفت رنگ عکس بسته احساس گرمای غلات موجود بر روی میز چوبی را به خوبی منتقل می‌کند.

iranpack-sanat-bastebandi-nates_classic_flavor
18- طراحی کیسه‌های منعطف 300 گرمی کوفته بدون گوشت Nate از 2.5 میل LDPE/LLDPE/EVA تشکیل شده است، و از خیس شدن محصول منجمد جلوگیری می‌کند.شکل رنگی کیسه‌ها که قابلیت دوباره بسته شدن از بالا را دارند  حفظ حداکثر کیفیت و طراوت محصول را تضمین می‌کند.

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-AnaSalsa
19- ظرف مربع شکل سخت و منعطف، ظرفی تزریقی با کناره‌هایی گشاد از ستون‌های PP سفت و سخت ساخته شده است. چهار صفحه منعطف، مواد PP قابل چاپ با ستون‌ها در هنگام فرآیند تزریق ذوب می‌شوند و کناره‌های ظرف را ایجاد می‌کنند.نتیجه این عمل افزایش تقاضا و پذیرش و ثبات محصول است.

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-news-three_bridges
20- در حدود 80 درصد از کل ساختار بسته‌بندی از فناوری سلولزی سازگار با محیط زیست استفاده شده است و انرژی مصرفی برای تولید محصول نسبت به پلیمرهای اتیلن 40 درصد کاهش یافته است.انتقال بسیار کم اکسیژن از پلاستیک Plantic سازگار با محیط زیست می‌تواند عمر مفید تازگی ماده غذایی را 15تا40 درصد بسته به نوع کاربرد افزایش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-Peanut Package
21- رول فیلم در دستگاه پرکن عمودی VFFS قرار گرفته و مانند بسته‌بندی غذاهای آماده عمل می‌کند. چاپ فلکسو ده رنگ، BOPP با PP متالایز و لایه درزگیر ترکیب می‌شود. جدا شدن ورق پلی‌استری چسبناک با فشار صورت می‌گیرد و قسمت جدا شده ساختار سفتی دارد.

 

 

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-bwzfectiqaakclj-jpg-large-preferred
22- کیسه‌های قهوه Bird & Wild یک لمینیت سه‌لایه NatureFlex با چاپ از پشت است. فیلم NatureFlex متالایز با بازدارندگی بالا و پلیمرهای زیستی سلولزی است که این اطمینان را حاصل می‌کند که طعم منحصر به فرد، تازگی قهوه در بسته‌بندی موجود حفظ می‌شود. هم از نظر گرافیکی جذاب بوده و هم براحتی قابل بازیافت است.

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-news-olpers
23- در این برند جدید چاپ روی سطح وسیعی انجام شده، و شکل منحصر به فرد بسته‌بندی استریل 250 میلی لیتر Olper آن را در قفسه مغازه‌های پاکستان مشهور کرده است.این بسته جدید سبک را می‌توان به راحتی پاره کرد، باز کرد، ریخت و قابل حمل است.همچنین می‌توان آن را در مایکروویو قرار داد، مناسب برای کشورهایی است که آشامیدنی سنتی آن‌ها چای تلخ داغ است.

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-news-dare_flex
24- غذاهای شرکت Dare در کیسه‌هایی سنتی در جعبه‌هایی منعطف هستند که قابلیت ایستادن روی قفسه‌ها برای به دست آوردن دید مشتری را دارند و بین کیفیت و خط تولید جدید رابطه‌ای برقرار است. لمینیت سه لایه مقاوم  با چاپ گراور هشت رنگ، و زمینه غنی و مشکی آن نشان‌دهنده ثبات موقعیت آن است.

 

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-Hovis-Seed-Sensations
25- برند Seed Sensations کیسه‌هایی سلولزی، بنا بر نوشته روی آن 75 درصد کمتر از کیسه‌های نان سنتی کربن دارد. مصرف‌کنندگان می توانند درباره کاهش کربن در بسته‌بندی در وب‌سایت شرکت مطالبی از جمله گواهینامه اطمینان میزان کربن محصول را ببینند.

 

iranpack-sanat-bastebandi-T
26- این دستمال توالت با یک اردک زرد کرک‌دار به عنوان اردک کوچک شناخته می‌شود، و طراحی برند با موفقیت توانسته یک یکپارچگی در طیف وسیعی ایجاد نماید. مشاوران متخصص چاپ کمک کردند که با فیلم فلکسوگرافیک تصوری لطیف ایجاد کنند، همان طور که قسمت بیرونی بسته‌بندی کاملاً نرم است.

 

iranpack-sanat-bastebandi-bic_ball_pen
27- طراحی مجدد بسته BIC مزایای انحصاری آن را برای جامعه هدف قابل دستیابی، متفاوت، معنی‌دار، و روشن کرد. طراحی بسته‌بندی، منعکس‌کننده ارزش برند است که برپایه کیفیت، قابلیت اطمینان، عملکرد محصول، شفافیت، و ارزش هزینه کردن است.

 

iranpack-sanat-bastebandi-vegetable_chickpea_jalfrezi
28- سطح وسیع در وجه جلو اجازه می‌دهد که برند ilumi با اطلاعاتی کامل و قوی آغاز به کار کند هدف استراتژی برند تغییر تصورات در مورد مواد غذایی عاری از آلرژی است.
صفحه رنگی مهیج از انواع مزه‌ها می‌گوید و گرافیک جسورانه نشان‌دهنده توجه دقیق به عناصر و آیکون‌های بصری است که تمایل مصرف‌کنندگان برای کسب و تقویت اطلاعات را برمی‌انگیزد.

 

 

 

iranpack-sanat-bastebandi-Ouro-saches-separados
29- دو کیسه جداگانه به هم چسبیده با یک خط چین آسان برای پاره کردن و ساختار ورقه ورقه سه تایی با استفاده از تکنولوژی چاپ گراور ایجاد شده‌اند.
این کیسه‌ها توسط یک قالب هوشمند در دستگاه کیسه‌سازی ساخته شده‌اند. پیشرفت تکنولوژی دو کیسه تمیز و با قابلیت جدا شدن آسان به وجود آورده که به مصرف‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا براحتی آن‌ها را سرخ کنند.

بیشتر بخوانید . . .