ارائه یک تصویر بزرگ از رشد و توسعه بسته‌بندی

صاحبان نام‌تجاری به توزیع‌کنندگانی تکیه می‌کنند که دانش منطقه‌ای دقیقی در مورد ظرفیت تولید و توانایی‌های موجود درجاییکه بیشترین تطابق با تولید‌کننده پروژه را دارد داشته باشند.
توزیع‌کنندگان همچنین می‌توانند به جمع‌کردن کل بسته و درب‌بندی و برچسب‌زنی کمک کنند.

توسعه بسته‌بندی نیازمند هماهنگی ماهرانه بین متغیرها و مجهولات متعدد است و اغلب احساس می‌شود که شما در حال کشمکش و کُشتی گرفتن با هیولای چندسر هستید. تعدادی از بهترین شیوه‌ها هستند که شما می‌توانید آنها و اجزای مختلف آن که با نام ‌تجاری و ملزومات امروزی و آتی عملیاتی محصول شما مواجه می‌شود را برای طراحی یک بسته‌بندی دنبال کنید. در این جا ده نمونه از مهمترین آنها ذکر شده‌است.

1- تامین‌کنندگان هماهنگ

در ابتدای فرایند توسعه بسته‌بندی، با هرگونه پیشنهادات موجود و جدید مربوطه و بالقوه: تامین‌کنندگان مواد بسته‌بندی، مفاد قرارداد بسته‌بندی، یا ماشین‌آلات تامین‌کننده برای به اشتراک‌گذاشتن طرح و هدف، پیش‌نیازهای ضروری و جدول زمانی اولیه برنامه توسعه مواجه شوید. به طور طبیعی، با متغیرهای و مجهولات اولیه طرح شما ممکن است تعداد بیشتری از تامین‌کنندگان کوچک را نسبت به آن چه که در کار توسعه اولیه نیاز دارید انتخاب کنید.
به‌عنوان‌مثال، شما ممکن است چندین راه‌حل ساختاری اولیه مانند بطری PET دهانه گشاد همراه با کیسه ایستاده دوره‌گرد را برای بررسی تامین‌کنندگان توسعه خود انتخاب کنید درحالیکه ساختار نهایی از طریق فرآیند توسعه شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.
برای صاحبان نام‌تجاری مصلحت‌آمیز است که تامین‌کنندگان را از ابتدا در فرآیند توسعه به منظور کاهش خطرات و اطمینان‌بخشی از پیش‌نیازهای ضروری مانند درک درست محصول درگیر نمود: چک‌کردن درجه‌حرارت، گنجایش، بررسی مخزن، برچسب‌زدن، دربندی، و پیش‌نیازهای آب‌بندی همه می‌توانند در ازای استفاده از امکانات و تجهیزات موجود یا نیازسنجی به قرارداد با تولید‌کننده یا تجهیزات جدید مورد ارزیابی قرار گیرند.

2- ارزیابی موجودی در برابر ساختارهای سفارشی

شکل ظاهری بسیار مختلفی می‌تواند از طریق ترکیب ظروف موجود با سایر برندها به‌دست آید که اجزا و ویژگی‌های آن را ارتقا می‌بخشد- مانند رنگ‌های ساختاری و یا عناصر حسی در برچسب‌ها. با‌این‌حال، نام‌تجاری الهام‌گرفته از شکل مشخص یا غیر‌عادی است که بهترین راه برای جلب توجه مصرف‌کنندگان و ایجاد وفاداری در خرید از نام‌تجاری را به قوت خود باقی‌می‌گذارد.

اشکال سفارشی در حال افزایش هستند، به ویژه برای صاحبان نام‌تجاری تلاشی برای یک گام جلوتر ماندن از برچسب مارک‌های خصوصی است.
یک توزیع‌کننده عمده ظروف بسته‌بندی گزارش‌داده‌است که ده سال پیش، تنها پنج درصد از کسب و کارش سفارشی بوده‌است؛ که امروزه پنجاه درصد است. هنگامی‌که ظروف سفارشی توسعه یابند، تقاضا برای ثبت طراحی به‌منظور حفاظت از ارزش برند دربرابر برندهای مشابه مطرح می‌شود.

3- درک کنید چه زمانی با توزیع‌کنندگان کار کنید

در گذشته نه چندان دور، توزیع‌کنندگان ظروف و مواد دلالان مقادیر کمتر اولیه و بیشتر از میزان مورد نیاز بودند. امروزه آنها خیلی بیشتر کار می‌کنند. صاحبان نام‌تجاری به توزیع‌کنندگانی تکیه می‌کنند که دانش منطقه‌ای دقیقی در مورد ظرفیت تولید و توانایی‌های موجود درجاییکه بیشترین تطابق با تولید‌کننده پروژه را دارد داشته باشند.
توزیع‌کنندگان همچنین می‌توانند به جمع‌کردن کل بسته و درب‌بندی و برچسب‌زنی کمک کنند. آنها می‌توانند پیچیدگی گسترده جغرافیایی را فقط در زمان تحویل مدیریت کنند، حصول اطمینان از مناسب‌بودن اجزا نشان می‌دهد که ماشین‌آلات فقط در این زمان برای تولید مناسب هستند.
توزیع‌کنندگان بزرگتر به صورت کامل توسط شرکت‌های طراحی خانه با طراحان خلاق تکامل یافته‌اند. توزیع‌کنندگان همچنین سرمایه‌گذاران ابزارهای سفارشی، ارائه‌دهندگان راه‌های خلاقانه برای گرفتن سوبسید هزینه از طریق ساخت آن به قیمت هر قطعه هستند.

4- کم‌کردن واسطه‌ها

کارکردن مستقیم با ماده، ظرف، یا کارخانه تولید درب بسته‌بندی دارای مزایا می‌باشد. تولیدکنندگان گاهی‌اوقات می‌توانند در موقعیتی جهت ارائه پاسخی سریعتر به درخواست‌ها، شکایات و یا مسائل باشند. همچنین، برخی از آنها ممکن است خدمات فنی به مشتریان خود در ازای اعطاء تجارت ارائه دهند.
در نهایت، تصمیم بگیرید چه چیزی برای نام‌تجاری شما بهتر است و شما به چه خدماتی نیاز دارید دریافت نمایید چگونه محصول شما به‌طور گسترده تولید و توزیع می‌شود، و عمق منابع فنی شما چقدر است.

iranpack sanat bastebandi 173 Bod Frezyderm fondo lila (2)

شرکت داروسازی یونانی Frezyderm از طراحی بسته‌بندی برای تاکید بر اثربخشی فرمولاسیون محصولات خود استفاده می‌کند. به طور مشخص، از یک شیشه نمایش‌دهنده برای حوزه فروش بدون نسخه محصولات مراقبت از پوست، ترکیبی محافظتی بدون هوا طراحی‌شده به شکل لوله آزمایش برای ایجاد حس اعتماد در مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند.

5- طراحی سفارشی و اختصاصی خود را داشته‌باشید

اگر شما ترجیح می‌دهید مالکیت فکری خود را با یک علامت تجاری سفارشی داشته‌باشید، باید در به‌کارگیری شرکت مستقل توسعه بطری در ارتباط با یک گروه خلاق طراحی نام‌تجاری توجه لازم را مبذول داشت.
خروجی این تیم ابتکارانه ترکیبی، ارائه یک برند با ساختار سفارشی منحصر‌به‌فرد است که برای نیازهای زنجیره تامین و عملیانی شما طراحی شده‌است درحالیکه ساخت ذهنی آن متعلق به چند تامین‌کننده است که نقل‌قول‌های خود را بر روی منابع بطری می‌آورند.

6- سرعت بخشیدن به تغییرات طراحی بسته‌بندی

شرکت‌های CPG می‌تواند از توانایی‌هایش برای ایجاد تغییرات سریع بسته‌بندی و یا گاهی اوقات بازسازی نام‌تجاری ناراضی باشد. مقصر ممکن است بر روش‌های منسوخ ، رویکرد سنتی ساخت خلاقانه، مفاهیم جدید بسته‌بندی برای مارک‌ها و بسته‌بندی‌های فردی به‌طور قابل توجهی تکیه کند.
برای انطباق با تغییرات، بسیاری از صاحبان نام‌تجاری شروع به دعوت فعالانه از تامین‌کنندگان در استقرار ایده‌های جدید در طول روز نوآوری است. هدف این است که یک مرتبه به بررسی تمام ایده‌های جدید برای کاربردی بالقوه در کلیه نمونه‌های برند زمانیکه احساس شود باید انجام‌داد پرداخت.

7-درختان جنگل را از دست ندهید

همیشه توجه داشته‌باشید که چگونه اجزای بسته‌بندی شما نیازمند کارکردن به‌عنوان یک سیستم بسته‌بندی مونتاژ با استفاده از یک ظرف، برچسب، درپوش، دیواره، و جعبه‌های شکل‌دار برای کالاهای تمام شده هستند و این کالاها با خیال راحت از طریق زنجیره تامین در چارچوب یک مجموعه چشم‌نواز در قفسه به نمایش گذاشته می‌شود. به‌طور‌طبیعی، ما نمی‌خواهیم که شکل ساختاری خیره‌کننده و طراحی برچسبی زیبا برای خرده‌فروشی ویژه‌ای نامشخص بوده و یک‌بار آن را مونتاژ نموده و در قفسه در معرض نمایش قرار دهد.

گروه‌های آماده برای نوشیدن، یا RTD اخیرا شاهد بسیاری از تغییرات طراحی برای حفظ جذابیت نامشان در بالای بسته‌بندی برای به حداکثر رساندن دید درون یخچال‌ها بودند که این امر را می‌توان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یافت.
در روند اخیر با رشد تجارت الکترونیک، راه‌حل طراحی بسته‌بندی مونتاژی برای پاسخگویی به چالش‌های زنجیره تامین تجارت الکترونیک باید به صورت جدی مد نظر قرارگیرند.

8-دید مصرف‌کننده را از دست ندهید

تمرکز باید همیشه بر روی مصرف‌کننده باشد و این که‌ چه ویژگی بسته‌بندی برای آنها بسیار مهم است. از خود بپرسید، چه خصوصیت مصرف‌کننده را شما در قفسه نشان می‌دهید؟ نیازهای احساسی و یا فیزیکی، مانند باز کردن آسان و یا پاکیزگی موجود را باید درنظر گرفت. تعادل بین آن چه مصرف‌کننده می‌خواهد و نیاز دارد و نیاز به حفظ امنیت مواد‌غذایی و یکپارچگی بسته‌بندی و توزیع دقیق برابر وجود دارد.

9-طراحی در ذهن با محدودیت تجهیزات

بسیاری از شرکت‌ها شروع به ارتباط با تیم عملیات برای بهترین درک از پارامترهای ظرف ایده‌آل می‌نمایند که نیازمند تطابق با محدودیت‌های پارامتر‌های عملیاتی و تجهیزات موجود برای شناسایی هستند. طراحی‌های انعطاف‌پذیر و محکم را می‌توان به‌طور‌یکسان با این ایده‌ها در ذهن ایجاد نمود.
نمونه‌های اولیه مدل سخت را می‌توان هم به‌صورت ذهنی و هم از طریق مصرف‌کنندگان برای بازخورد اولیه و برای اعتبار‌سنجی نهایی عرضه نمود. درب‌بندی، برچسب، و اندازه‌های بسته‌بندی می‌توانند برای بهترین ارائه بسته به شکل ظرف مورد بحث قرار گیرند. عملیات کارخانه و / یا عقد قرارداد با تولیدکنندگان در هنگام تعیین راه‌حل رسیدگی بهینه‌تر برای طراحی ساختاری تازه ایجادشده شما ضروری است.
اما مسئله دیگر، قبل از بریدن فلز برای تولید ابزار‌های اولیه برای تولید نمونه‌ها به منظور آزمایش طرح استفاده شود، قبل از برش قالب‌های نمونه اولیه برای تولید ساختارهای آزمایشی طرح، باید شبیه‌سازی نمود و عملکرد مدل ساختاری تازه ایجادشده شما باید در برابر تقاضاهای موردانتظار شما برای تکمیل طرح از طریق زنجیره تامین باشد.

10-رهیافت درک صرفه‌جویی در هزینه و برنامه‌های افزایش پایداری با تفکری قوی و انتقادی

با پیگیری راه‌حل‌های نوآورانه است که می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه یا سود پایدار دست‌یافت، شما می‌توانید طرح پوششی معروف خود را خیلی زود و بیش‌از اندازه گسترش‌دهید.

این امر به‌ویژه زمانی درست است که بطری‌ها سبک وزن و یا ساخت فیلم‌ها احیاء و مواد شیاردار باشد. به‌کارگیری درست این دسته از فناوری‌ها و ابتکارات بدان معناست که باید توجه نمود کدام نقطه از یکپارچگی بسته‌بندی، تولید و یا ارائه آن به طور معکوس تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و درداخل حوزه باقی می‌ماند.
به‌همین‌ترتیب، مراقب باشید بیش از حد گسترده نشوید. به عنوان‌مثال، صاحبان نام‌تجاری ممکن است بخواهند به‌شدت به‌سمت پایداری یا دیگر طرح‌های ابتکاری حرکت کنند، که اگر بدون کار‌گروهی‌متقابل کاربردی و تجزیه‌و‌تحلیل مهندسی قابل‌اطمینان انجام‌پذیرد، می‌تواند تاثیر منفی بر روی اهداف تولید مانند نیاز به دریافت هزینه کمتر در ماشین‌آلات داشته‌باشد که ممکن است نیاز به تجهیز مجدد و یا پیچ تنظیم خودکار برای تطابق با عملکرد مورد‌نیاز داشته‌باشد.

11-به یاد داشته باشید کانال‌های مختلف نیاز به استراتژی‌های مختلف دارند

یک تولید‌کننده با چهار کانال فروش: خواروبار، سوپرمارکت، تجارت الکترونیک، و خدمات مواد‌غذایی (هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها، مغازه‌های اغذیه‌فروشی و غیره) را در نظر‌بگیرید.
باتوجه به مکانی که کالا فروخته می‌شود، سیستم مونتاژ بسته‌بندی می‌تواند از نظر اندازه و مواد مختلف باشد. البته، بسته‌بندی‌ها می‌توانند در داخل این کانال‌ها نیز متفاوت باشند.
به‌عنوان مثال، شیشه در کانال‌های برتر مانند محل‌های مجلل در مقابل راهروهای اصلی خرده‌فروشی مواد‌غذایی درجاییکه تفاوت سود معمولاً کمتر است برجسته‌تر است. پژوهش در مورد انگیزه‌های مصرف‌کنندگان، اولویت سایز قالب، و دسته‌بندی انتظارات برای هر محل انجام شده‌است.
همان‌طور که خرید تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه می‌دهد، شما ممکن است این فرصت را برای ارزیابی مجدد اندازه بسته‌بندی برای استفاده مطلوب مصرف‌کننده درمقابل آنچه که مجموعه قفسه‌ها را بهینه می‌سازد پیدا کنید.

iranpack sanat bastebandi 173 lipton

بیشتر بخوانید . . .