رویکرد اِکودیزاین در خدمت ایوه‌‌روشه

ایوه‌‌روشه، درپوش لولایی 35 میلیمتری سبک طراحی شده توسط GLOBAL CLOSURE SYSTEMS (GCS) را برای سری تیوب‌‌های جدید خود انتخاب کرده است.

ایوه‌‌روشه یک شرکت فعال در زمینه لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی است که در سال 1959 تاسیس شده و در 88 کشور از 5 قاره فعالیت دارد. این شرکت که توسعه پایدار و توجه به محیط زیست را از جمله اولویت‌‌های استراتژیک خود معرفی می‌‌کند، “راهنماهای بسته‌‌بندی اِکودیزاین” (طراحی با توجه ویژه به تاثیرات زیست‌‌محیطی طی کل سیکل عمر محصول) را با هدف کاهش مصرف منابع تجدیدناپذیر و ترویج تولید بسته‌‌های قابل بازیافت تنظیم کرده است. ایوه‌‌روشه از این طریق توانسته تصاعدات CO2 (گرم به ازای محصول) واحدهای خود را از سال 2010 به میزان ده درصد به ازای محصول کاهش دهد.

ایوه‌‌روشه برای سری تیوب جدید خود از درپوش‌‌های استاندارد Touareg Global Closure Systems استفاده می‌‌کند. این درپوش مخصوص مواد مراقبت شخصی و آرایشی، برای ارتقای سبک و کیفیت ضمن احترام به محیط زیست طراحی شده است.

درپوش Touareg که توسط Zeller Plastik، یکی از واحدهای GCS در فرانسه طراحی شده، با وزن بهینه 4 گرم، نسبت به مدل قبلی 20درصد سبکتر است که موجب کاهش ردپای کربن تا 8/13 گرم CO2 معادل به ازای درپوش می‌‌شود. همچنین استفاده از Touareg کاهش ضایعات را به دنبال دارد. سبک بودن Touareg به قیمت از دست دادن کارآیی آن حاصل نشده است. این درپوش به علت برخورداری از لولای پروانه‌‌ای که بهترین نمونه در کلاس خود است، امکان خارج کردن محصول با استفاده از یک دست را فراهم می‌‌کند.

درپوش Touareg با برخورداری از ظاهری جذاب، یک راهکار ایده‌‌آل دیسپِنس است که تعهد برند ایوه‌‌روشه را برآورده می‌‌کند. از جزء بالایی مات آن برای نشان دادن لوگوی برند استفاده می‌‌شود. این درپوش در انواع رنگها موجود است که با پورتفولیوی ایوه‌‌روشه شامل محصولات مراقبت از پوست، دست، پا و بدن هماهنگی دارد.

بیشتر بخوانید . . .