اخبار

فروش مستقیم زعفران ایرانی در دوره پساتحریم

ایرنا-روزنامه ‘ال فینانسیه رو’ چاپ کاستاریکا نوشت: ایران ، بزرگترین تولید‌کننده زعفران جهان به دنبال رهایی از واسطه‌های زیادی که در بین کالایش و بازارهای جهانی وجود دارد، است. این روزنامه افزود: زعفران ایرانی پس از چند سال که از طریق واسطه‌ها و با مارک کشورهای ثالث بسته‌بندی و به فروش می‌رسید، پس از انجام توافق هسته ای و برداشتن تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

زعفران گلستان در انتظار سهمی از بازار جهانی

ایرنا- کارشناس گیاهان دارویی جهاد کشاورزی گلستان گفت: زعفران تولیدی در استان با وجود کیفیت مرغوب و در حد استانداردهای جهانی بدلیل مشکلات در بخش بسته‌بندی و فرآوری ،هنوز راهی به بازارهای بین المللی باز نکرده است.

بانک اطلاعاتی محصولات فناورانه صادراتی كشور راه‌اندازی می‌شود

مهر: معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری در راستای حمايت از توانمند‌سازی شركت‌های دانش‌بنيان در حوزه صادرات، طرح شناسايی توانمندی‌های فناورانه صادراتی را عملياتی می‌كند. این طرح از طریق جمع‌آوری اطلاعات محصولات شركت‌های دانش‌بنیان...

معرفي بسته‌هاي برگزيده سرونقره‌اي

سالانه سرو نقره‌اي 94 پايان يافت و برگزيدگان آن معرفي شدند.
در اين جا با آثار برگزيده بخش بسته‌بندي سرو نقره‌اي امسال كه با نام
سرو زربین (بخش بسته‌بندی و گرافیک تجاری) نام‌گذاري شده بود آشنا مي‌شويد.

عليقلي اعظمي، چهره ماندگار مديريت ايران

اولین همایش سراسری “چهره‌های ماندگار مدیریت ایران” در بیست و سوم مهرماه سال جاری در سالن همایش های صدا وسیما با حضور ٥٠٠ نفر از مدیران برتر کشور برگزار شد. در این همایش به مدیران برگزیده کشور از طرف مدیریت ایران گواهینامه “چهره ماندگار مدیریت” اعطا گردید.

PantoneLIVEرنگ برند مشهور P&G را مورد آزمایش قرار داد

GRAND RAPIDS، در میشیگان، 23 می 2013 – X-Rite، ثبت گردید و Pantone LLC، امروز اعلام نمود که Procter & Gamble (NYSE: PG)، شرکت پشتیبان برند‌های مصرفی از جمله ژیلت، تاید و پمپرز فناوری PantoneLIVE™، سرویس استفاده از رنگ آزمایشی، را به منظور بهبود بازدهی بسته‌بندی تولیدی به کار گرفته‌اند. رنگ رابطه مهمی با هویت برند دارد، حفظ ثبات رنگ بر روی بسته‌بندی محصول برای شناخت برند ضروری است و باعث ایجاد اعتماد و اشتیاق مصرف کننده می‌گردد.