GRAND RAPIDS، در میشیگان، 23 می 2013 – X-Rite، ثبت گردید و Pantone LLC، امروز اعلام نمود که Procter & Gamble (NYSE: PG)، شرکت پشتیبان برندهای مصرفی از جمله ژیلت، تاید و پمپرز فناوری PantoneLIVE™، سرویس استفاده از رنگ آزمایشی، را به منظور بهبود بازدهی بستهبندی تولیدی به کار گرفتهاند. رنگ رابطه مهمی با هویت برند دارد، حفظ ثبات رنگ بر روی بستهبندی محصول برای شناخت برند ضروری است و باعث ایجاد اعتماد و اشتیاق مصرف کننده میگردد.
Phil Duncan، مامور طراحی جهانی P&G می گوید:” PantoneLIVE فناوری کارآمد، موثر و یکپارچهای است که موجب صرفهجویی در زمان و هزینهها میگردد و این اطمینان را میدهد که برند طراحی شده در قفسه مغازهها مورد پذیرش مصرفکننده قرار میگیرد، چه ما بستهبندی چارلین را دوباره طراحی کنیم، لیبل Olay را اصلاح کنیم، جوهرها را برای بستهبندی تاید با هم ترکیب کنیم و یا کیفیت بستهبندی ژیلت را در مطبوعات مورد ارزیابی قرار دهیم”. “PantoneLIVE راه حلی مناسب برای تسهیل دسترسی ما به پالتهای رنگ دیجیتال برای طراحی، اصلاح و چاپ است. زمانیکه بهطور کامل اجرا شود، بازدهی قابل توجهی چه برای خود P&G و چه برای تهیهکنندگان خواهد داشت ”.
به منظور تسهیل در استانداردسازی رنگ در سرتاسر مواد طی فرآیند تولید P&G در حال حاضر توانایی بارگذاری پالتهای رنگ اختصاصی بر روی بخش مصون PantoneLIVE، پرتال آزمایشی، که تهیهکنندگان از سرتاسر جهان قابلیت دسترسی به آن را داشته باشند را دارد. این فرآیند ارتباط متمرکز رنگ بازبینی رنگ محصول را به حداقل رسانده و دفعات تجویز را کاهش میدهد، میزان عرضه با بازار را بیشتر و در نهایت موجب کاهش هزینههای توسعه میگردد.
دکتر Sonia Megert، معاون بازرگانی واحد دیجیتال Pantone در بخش X-Rite/Pantone توضیح داد که : “ با توجه به زنجیرههای عرضه کالا قرار گرفته در سرتاسر جهان، این امر برای شرکتهای بزرگ بسیار دشوار است که بتوانند ثبات رنگ جهانی را حفظ نمایند”. “PantoneLIVE سیستمی ایدهآل برای شرکتهای بینالمللی و مبتکر مانند P&G است زیرا این سیستم یک منبع آنلاین متمرکز برای مدیریت،کنترل و دسترسی به معیارهای رسمی رنگ برند میباشد”.
علاوه بر این، PantoneLIVE بهترین شیوهها و پروتکلها را برای حصول اطمینان از صحت رنگهای مورد پذیرش ایجاد میکند. در طول این فرآیند اندازهگیری و بازبینی بر پایه اطلاعات علمی و طیفی است به جای تکیه بر ارزیابی پرهزینه ذهنی و بصری ناشی از مطبوعات. PantoneLIVE یک راهحلی آزمایشی و زبانی برای برقراری ارتباط دقیق رنگ بینالمللی پنتون از زمان طراحی در طی کل فرآیند بستهبندی با کاربران در قفسه های خردهفروشان است. PantoneLIVE سلسله رنگهای پنتون را گسترش میدهد و اطلاعات رنگهای مهم را برای لایههای معین بستهبندی ترسیم مینماید. محیط PantoneLIVE توسط نرمافزار و سختافزار دارای مجوز پشتیبانی میشود که دسترسی هر محیط از زنجیره تامین بستهبندی را به رنگهای یکسان PantoneLIVE و بعلاوه پالتهای برندهای خاص را میسر میسازد. این نتایج در مورد ثبات و قابلیت تکرار رنگ در کلیه محصولات یک گروه، صرفهنظر از رسانهها و یا فناوری چاپ، یک رویکرد منسجم در رابطه با برند ایجاد مینماید.
درحالیکه کاربران هر نوع جوهر قادر به استفاده از مزایای PantoneLIVE خواهند بود، شرکت شیمیایی sun بهعنوان شریک سازنده جوهر است. Esko ، پشتیبان راهحلهای بینالمللی یکپارچه برای بستهبندی، نشان و آرم نهایی، چاپ تجاری و تکثیر حرفهای نیز به عنوان شریک و پشتیبان PantoneLIVE میباشد. هر دو شرکت، همکاری نزدیک با Pantone و X-Rite برای توسعه PantoneLIVE دارند.
PantoneLIVEرنگ برند مشهور P&G را مورد آزمایش قرار داد
GRAND RAPIDS، در میشیگان، 23 می 2013 – X-Rite، ثبت گردید و Pantone LLC، امروز اعلام نمود که Procter & Gamble (NYSE: PG)، شرکت پشتیبان برندهای مصرفی از جمله ژیلت، تاید و پمپرز فناوری PantoneLIVE™، سرویس استفاده از رنگ آزمایشی، را به منظور بهبود بازدهی بستهبندی تولیدی به کار گرفتهاند. رنگ رابطه مهمی با هویت برند دارد، حفظ ثبات رنگ بر روی بستهبندی محصول برای شناخت برند ضروری است و باعث ایجاد اعتماد و اشتیاق مصرف کننده میگردد.