گزارشها

نوآوری‌های شرکت بِرِوِتی آنجلا در بسته بندی دارو (بخش ۱)

نوآوری‌های شرکت Brevetti Angela در صنعت بسته بندی دارو گفت و گوی رضا نورائی سردبیر مجله صنعت بسته‌بندی با مدیر بازاریابی کمپانی ایتالیایی Brevetti Angela  طراح و سازنده دستگاه‌های Blow–Fill–Seal (BFS)  در چهارمین نمایشگاه...

تغییر نشانی و تلفن ماهنامه صنعت بسته بندی

تغییر نشانی و تلفن ماهنامه صنعت بسته بندی
iranpack.ir changing address and phone

۰

PPC AWARDS برندگان جوایز شورای بسته‌بندی مقوایی

Inniskillin 40th Anniversary icewine، برای رده لوکس ساخته شده است که نیاز به یک جعبه محکم فاخر برای درگیر شدن با حواس و تحریک مصرف‌کننده را پوشش می‌دهد. در نگاه اول، درپوش رویی منحصر به فرد جعبه که از درون کریستال یخی الهام گرفته شده است، جلب توجه می‌کند

گفت و گوی ویژه با آلدو پِرِتی مدیرعامل گروه یوتکو

گفت و گوی ویژه با آلدو پِرِتی مدیرعامل گروه یوتکو بزرگترین سازنده ماشین‌آلات چاپ فلکسو و گراور در ایتالیا در حاشیه کنفرانس Print4All در شهر میلان ایتالیا فرصتی شد تا مهمان حامی اصلی این...

۱

Dieline Award 2017-2

به گفته اندریو گیبس، بنیان‌گذار Dieline: ” طراحی بسته‌بندی، صرفا یکی از المان‌های جانبی ایجاد یک محصول نیست بلکه در شکل‌دادن به شیوه مشاهده مصرف‌کنندگان، تعامل با محصول، انتخاب برای خرید ، تصمیم‌گیری برای قرارگیری محصول در قفسه‌ها یا سبد خرید مجازی نقش مهمی ایفا می‌کند. طراحی بسته‌بندی خلاقانه می‌تواند محصولات موردنظر را به اقلام ضروری برای خرید، بسته‌هایی که ارزشمندی را یادآوری می‌کنند و یا راه‌حل‌های سریع برای حل کامل مسائل تبدیل کند. برندگان امسال جایزه Dieline، این مساله را تایید کردند و بر تاثیر طراحی بسته‌بندی قابل‌توجه بر زندگی روزمره ما تاکید داشتند.”

دید و اجرای بسته‌بندی، برندگان برتر را تعیین می‌کند

Locked4Kids ، یک شرکت‌کننده در رده دارویی است که بهترین جایزه سال جاری را به دست آورد. بر طبق نظر IoPP، بهترین جایزه ” با افتخار به بسته‌بندی تعلق می‌گیرد که فراتر از همه معیارهای داوری است و به اتفاق آراء در رابطه با همه معیارها برجسته می‌باشد.” بسته‌بندی Locked4Kids برنده جایزه، دارای ویژگی‌های مقاوم در برابر کودک (CR)، بزرگسال پسند (SF) و انعطاف‌پذیری است.

۰

گردهمایی معرفی نمایشگاه Anuga Food Tec

در این گردهمایی تعداد کثیری از ماشین سازان صنایع غذایی و آشامیدنی، کارخانجات بزرگ صنایع غذایی کشور و همچنین روسا و نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و همچنین مدیران انجمن ها و اتحادیه‌های وابسته به این صنعت حضور به هم رساندند.

drinktec2017 گرایش‌‌های فن‌آوری برچسب‌‌گذاری و تجهیزات را نشان می‌دهد: چاپ مستقیم در آستانه دستیابی به موفقیت؟

فن‌آوری برچسب‌گذاری و تجهیزات، موضوعی تنش‌زا در بین کارشناسان بازاریابی، طراحان، تولیدکنندگان کاغذ و فویل و همچنین تکنسین‌های بطری‌های گیاهی است. حتی اگر نتیجه مطلوبی بدست بیاید، لزوما این نتیجه مورد تقاضای همه آنها نیست و همیشه با یکدیگر هماهنگ نیستند. بدون یکی از آنها نیز، دیگران نمی‌توانند موفق شوند و بالعکس. دلیل این امر این است که یک برچسب، “معرف نام تجاری” در نقطه فروش است. تمام کسانی که در فرآیند ایجاد طراحی ظرف قرار دارند، غرفه‌داران و همچنین بازدیدکنندگان، همگی در نمایشگاه drinktec 2017، که در صنعت نوشیدنی و مواد غذایی مایع در جهان پیشرو است از یازدهم تا پانزدهم سپتامبر در مونیخ گرد هم می‌آیند. روندهایی که در آنجا ایجاد می‌شوند، در سال‌های بعد روی بازار تاثیرگذار هستند.