بازار ماشین‌آلات بسته‌بندی ایالات متحده نزدیک به 10 میلیارد دلار است

جورج ازکی یر دو، معاون رئیس در توسعه بازار PMMI: “پیش‌بینی وضعیت بازار ماشین‌آلات بسته‌بندی، همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت

طبق گزارش State of the Industry مربوط به ماشین‌آلات بسته‌بندی ایالات متحده و اینفوگرافیک، سه تقاضا از شرکت های بسته‌بندی کالاهای مصرفی (CPG) شامل راه‌حل‌های منحصر به فرد، افزایش تطبیق‌پذیری دستگاه و حرکت به سوی بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، صنعت بسته‌بندی را به ارتقای بی‌سابقه‌ای سوق می‌دهد.
انجمن فن‌آوری‌های بسته‌بندی و پردازش مربوط به PMMI، اینفوگرافیکی را بعنوان یک اسنپ شات تصویری از گزارش ارائه داد و افزایش 4.8 درصدی در بازار ماشین‌آلات بسته‌بندی ایالات متحده از سال 2015 تا 2016، با مجموع ارزش بازار 9.8 میلیارد دلار را نشان داد.
جورج ازکی یر دو، معاون رئیس در توسعه بازار PMMI: “پیش‌بینی وضعیت بازار ماشین‌آلات بسته‌بندی، همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت. ما در بخش‌های عمده بازار نظیر داروسازی و همچنین مواد غذایی و نوشیدنی، رشدی را پیش‌بینی می‌کنیم. عواملی نظیر رشد جمعیت، تقاضای رو به رشد اتوماسیون و بهینه‌سازی ماشین‌آلات و همچنین افزایش تجارت الکترونیک، این توسعه‌ها را تقویت می‌کند.”
به گفته جیم پیتاس، رئیس و مدیرعامل شرکت PMMI: “حضور در PACK EXPO East راهی موثر برای جذب بیش از چهارصد تامین‌کننده فن‌آوری‌های بسته‌بندی در تولیدات غنی صنعت ساحل شرقی است.
منطقه، یکی از سریع‌ترین مناطق رشد در صنعت است و رویداد منطقه‌ای به شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران اجازه می‌دهد تا زمان کافی برای درک عملیات یکدیگر صرف کنند.”
PMMI، سازمان‌دهنده PACK EXPO East، وضعیتی از تحقیقات صنعتی و اینفوگرافیک را بر مبنای گزارشات اداره سرشماری ایالات متحده و داده‌های حمل و نقل ارائه شده توسط اعضای انجمن تولیدکننده ماشین‌آلات بسته‌بندی ارائه داده است.‌
این گزارش که بیست و هشت گروه از ماشین‌آلات بسته‌بندی را تجزیه و تحلیل می‌کند، روند و چشم‌انداز ماشین‌آلات بسته‌بندی را تا سال 2022 شرح می‌دهد.
ارزش حمل و نقل داخلی ماشین‌آلات بسته‌بندی ایالات متحده به میزان 7،73 میلیارد دلار در سال 2016 تخمین زده شده و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به نرخ رشد سالیانه (CAGR)2.2 درصدی، این ارزش به 8.8 میلیارد دلار در سال 2022 برسد.

بیشتر بخوانید . . .