Dieline Award 2017-2
به گفته اندریو گیبس، بنیانگذار Dieline: ” طراحی بستهبندی، صرفا یکی از المانهای جانبی ایجاد یک محصول نیست بلکه در شکلدادن به شیوه مشاهده مصرفکنندگان، تعامل با محصول، انتخاب برای خرید ، تصمیمگیری برای قرارگیری محصول در قفسهها یا سبد خرید مجازی نقش مهمی ایفا میکند. طراحی بستهبندی خلاقانه میتواند محصولات موردنظر را به اقلام ضروری برای خرید، بستههایی که ارزشمندی را یادآوری میکنند و یا راهحلهای سریع برای حل کامل مسائل تبدیل کند. برندگان امسال جایزه Dieline، این مساله را تایید کردند و بر تاثیر طراحی بستهبندی قابلتوجه بر زندگی روزمره ما تاکید داشتند.”