تالیف و ترجمه

نسل هفتم

“نسل هفتم، برند سازگار با محیط زیست که شهرتش به خاطر تعهد نسبت به محیط زیست عاری از مواد سمی است، به تازگی بسته‌بندی جدیدی را برای سری محصولات دستشویی روانه بازار کرده و شاهد دو برابر شدن فروش در کمترین زمان ممکن بوده است.”

Better Together

در طراحی جدید از الگوها و تصاویر ترسیم شده با دست برای اشاره به مواد تشکیل‌دهنده اصلی استفاده شده است. سری رنگ‌های ویژه هر طعم روی جعبه‌های نمایش، تاثیر بصری داشته و جانمایی یکسان عناصر گرافیکی به انتقال یک هویت برند قوی روی قفسه کمک می‌کنند

روش‌های مبارزه با تقلب مبتنی بر بسته‌بندی کالاها

تخصص این شرکت در زمینه چاپ، بسته‌بندی و چاپ امنیتی و وجود واحد ویژه مبارزه با تقلب در ساختار سازمانی آن مجموعه و گستره جهانی، این شرکت را به مجموعه‌ای پیشرو برای ارائه راهکارهای مبارزه با تقلب در بسته‌بندی برای شرکت‌های چندملیتی تبدیل کرده است.

ویژگی‌‌های برچسب: بهترین شیوه‌‌ها در تولید برچسب

تولید برچسب(لیبل) ایجاد توازن بین اهداف بازاریابی، پلتفرم‌‌های برندسازی، تاثیر روی قفسه، و ارائه مستمر است. قوی ظاهرشدن در تنها یکی از این موارد وسوسه‌‌کننده است، اما معمولا به ضرر بقیه موارد تمام می‌‌شود. با دنبال‌‌کردن بهترین شیوه‌‌ها در تعیین استراتژی برچسب‌‌سازی خود، می‌‌تواند در همه جنبه‌‌ها موفق شوید.

Hubbards Originals و سری Muesli

مشکل پیش روی آنها این بود که هر یک از غلات به طور مستقل پرورش داده شده بودند و هویت منحصر به فرد خود را داشتند. همین طور بسته‌‌بندی و طراحی گرافیکی هر یک از غلات متقاوت بوده و بنابراین نشانه‌‌ای از تعلق آن به برند به عنوان یک کل دیده نمی‌‌شد

بوقلمون تازه

“همه ساله با نزدیک شدن به روز شکرگزاری و گرایش خانواده‌‌ها به خرید بوقلمون، یخچال فروشگاه‌‌ها پر از پرندگان چاق و بزرگ می‌‌شود. چگونه می‌‌توان یک محصول خاص را که به لحاظ ظاهری مشابه بقیه است متمایز کرد؟

Kurko Long Drink

ک سری از نوشیدنی‌‌های الکلی طعم‌‌دارش را از نو طراحی کند. Kurko در سال 2003 با موفقیت در فنلاند شروع به کار کرد

برندینگ جدید برای Kentish Pip، تولیدکننده انگلیسی آب میوه

شرکت با اهداف بلندپروازانه‌‌ی ورود به بازارهای جدید و تبدیل شدن به یک شرکت پیشگام در جنبش craft cider، تصمیم به بازنگری در برندینگ و بسته‌‌بندی کنونی خود گرفته است. به گفته تیم مسئول بازنگری در طراحی: “تمرکز ما در این پروژه، دمیدن روحی تازه به میراث کهن این برند و انتقال شخصیت سرزنده آنها به برند بوده است”.

درپوش‌های مقاوم به دستکاری برای ایروسُل‌ها

وقتی دریچه اسپری باز می‌شود، مایع با فشار به سمت یک سوراخ کوچک، هدایت شده و به صورت یک ایروسُل یا مه خارج می‌شود. به این منظور یک گاز مخصوص انبساط می‌یابد تا ماده (یا “بار”) مد نظر را به بیرون هدایت کند و تنها کمی از پیشرانه درون قوطی تبخیر می‌شود تا یک فشار یکنواخت را حفظ کند. بیرون قوطی، قطرات پیشرانه به سرعت تبخیر می‌شوند و ماده اصلی را به صورت ذرات یا قطرات بسیار ریز معلق بر جای می‌گذارند.