” برند Better Together وقتی متولد شد که شرکتهای Todd و Kestra Kelly از مشاغل خود دست کشیدند تا اشتیاق فراوانشان برای پخت نان و شیرینی را دنبال کنند. آنها با باور به این که اصل تولید محصولات بهتر، استفاده از مواد کیفیت بالا بدون افزودنی است، پخت یک نوع شیرینی آمریکایی کلاسیک را آغاز کردند. با وجود موفقیت آنها در پخت براونیهای مرغوب، بستهبندی محصول نشانهای از کیفیت بالای آن نداشت. بنابراین Better Together از گروه Chase Design خواست تا طراحی جدیدی برای برند انجام داده و ابزار لازم برای توزیع گستردهتر را فراهم سازد.
“از آن جا که براونیهای Better Together ترکیب مزههای منحصر به فردی دارند، در طراحی جدید از الگوها و تصاویر ترسیم شده با دست برای اشاره به مواد تشکیلدهنده اصلی استفاده شده است. سری رنگهای ویژه هر طعم روی جعبههای نمایش، تاثیر بصری داشته و جانمایی یکسان عناصر گرافیکی به انتقال یک هویت برند قوی روی قفسه کمک میکنند. تایپوگرافی و عناصر گرافیکی به طور خاص با هدف ایجاد توازن بین نشانههای پخت نان کلاسیک با سبک معاصر طراحی شدهاند. به عنوان ویژگی آخر، آیکون “Heartpersand” تقویتکنندهی احساس اشتیاقی است که حین پخت هر براونی وجود داشته و میتواند یادآور آن باشد که همه چیز باهم، بهتر انجام میشود (اشاره به نام برند).”
“گروه Chase Design یک آژانس تبلیغاتی خلاق است که هدف اصلی خود را موفقیت مشتری با استفاده از استراتژی نوآورانه و طراحی کمنظیر میداند. برای این طراحی که برنده جایزه هم شده، به ارزشهایی از جمله استراتژی برند، طراحی هویت شرکت و محصول، بستهبندی و محیطهای خردهفروشی توجه شده است. ما راهکارهای موثری را ارائه میدهیم که مصرفکننده نهایی را مجاب کرده و نتایج ملموسی به همراه دارند. این ویژگی اصلی یک طراحی برتر از نظر ماست.”