منبع: The Dieline
تابستان سال پیش، کارخانه Sinebrychoff از شرکت طراح انگلیسی Taxi Studio خواست تا Kurko Long Drink، یک سری از نوشیدنیهای الکلی طعمدارش را از نو طراحی کند. Kurko در سال 2003 با موفقیت در فنلاند شروع به کار کرد، اما کمی بعد روند نزولی آن آغاز شد. “ Kurkoیک اصطلاح عامیانه مترادف با لغت “King” به معنای شاه است که به همین دلیل لوگوی برند شامل یک تاج میباشد، اما این لغت به عنوان اصطلاحی برای تعریف از فرد یا چیزی هم به کار میرود. برای مثال “”that’s Kurko یعنی “اون باحاله!”.
کورکو تصمیم گرفت تا توجه خانمها را هم به خود جلب کند و تیم طراحی با در نظر داشتن این هدف تصمیم گرفت ضمن حفظ آیکون تاج برند، بستههای رنگی نسبتا تکفام آبی، خاکستری و سفید را اثرگذارتر و رنگیتر کند. طراحی جدید شامل عناصر گرافیکی رنگارنگی است که به طعمهای محصول و مواد تشکیلدهنده آن اشاره دارند و پیامرسانی آن واضحتر است.
بوقلمون تازه <<< پیش/ پس >>> kentish pip