Hubbards Originals و سری Muesli

مشکل پیش روی آنها این بود که هر یک از غلات به طور مستقل پرورش داده شده بودند و هویت منحصر به فرد خود را داشتند. همین طور بسته‌‌بندی و طراحی گرافیکی هر یک از غلات متقاوت بوده و بنابراین نشانه‌‌ای از تعلق آن به برند به عنوان یک کل دیده نمی‌‌شد

منبع: The Dieline

هوبارد فعالیت خود را در سال 1990 در نیوزیلند با دو نوع غلات موسلی آغاز کرد: صبحانه میوه‌‌ای و Berry Berry Nice که مواد تشکیل‌‌دهنده آنها توسط کشاورزان بومی تامین می‌‌شد. تا سال 2014 موسلی‌‌های هوبارد به محبوبیت روزافزون دست یافتند، طرفداران سرسختی در جامعه پیدا کردند و آنها به یکی از سه تولیدکننده بزرگ غلات تبدیل شدند. بنابراین سری محصولات خود را گسترش داده و چندین نوع موسلی و محصولات سالم مشابهی مانند برگه ذرت فاقد گلوتن را به بازار عرضه کردند.

بعد

بعد

قبل

قبل

“مشکل پیش روی آنها این بود که هر یک از غلات به طور مستقل پرورش داده شده بودند و هویت منحصر به فرد خود را داشتند. همین طور بسته‌‌بندی و طراحی گرافیکی هر یک از غلات متقاوت بوده و بنابراین نشانه‌‌ای از تعلق آن به برند به عنوان یک کل دیده نمی‌‌شد”.

“چالش پیش روی ما بازنگری در برند و بسته‌‌بندی بود. طراح، مَت گرَنتام باید با هدف خلق یک احساس متمایز و منسجم بدون بیگانه کردن طرفداران وفادار، بسته‌‌بندی سری کامل غلات هوبارد را از نو طراحی می‌‌کرد. راه حل پیشنهادی، جاذبه‌‌‌‌ی “یادآوری گذشته‌‌“ توسط محصولات بوده است. به طوری که در طراحی جعبه‌‌های غلات از تبلیغات دهه 1950 الهام گرفته شده است که آشنا اما چشمگیر به نظر می‌‌رسند. سری رنگ‌‌های غیردرخشان تایپوگرافی کلاسیک و زیباییِ چاپ سیلک دستی، این خانواده غلات را به هم پیوند می‌‌دهند. طراحی جدید توسط مشتریان وفادار پذیرفته شده و هویت بارزی به یک برند خوشنام از غلات بخشیده است.

———– <<<  پیش/ پس  >>>  بوقلمون تازه

بیشتر بخوانید . . .