بوقلمون تازه

“همه ساله با نزدیک شدن به روز شکرگزاری و گرایش خانواده‌‌ها به خرید بوقلمون، یخچال فروشگاه‌‌ها پر از پرندگان چاق و بزرگ می‌‌شود. چگونه می‌‌توان یک محصول خاص را که به لحاظ ظاهری مشابه بقیه است متمایز کرد؟

منبع: The Dieline

برای جشن سالانه شکرگزاری در آمریکا، طراحی بسته‌‌های بوقلمون برند Shady Brook Farms توسط BlackTop انجام شده است. این طراحی جدید با تصاویر سیاه و سفید و تایپوگرافی زیبا، جلوه‌‌ای مدرن دارد. در عین حال، عناصر طراحی قبلی از جمله رنگ قرمز سیر و تصویر مزرعه (که حالا سیاه و سفید است) حفظ شده‌‌اند.

“همه ساله با نزدیک شدن به روز شکرگزاری و گرایش خانواده‌‌ها به خرید بوقلمون، یخچال فروشگاه‌‌ها پر از پرندگان چاق و بزرگ می‌‌شود. چگونه می‌‌توان یک محصول خاص را که به لحاظ ظاهری مشابه بقیه است متمایز کرد؟ ما به این منظور از طراحی و تصاویری استفاده کرده‌‌ایم که به فواید بی‌‌نظیر بوقلمون و به ویژه مزارع خانوادگی خصوصی اشاره دارند که بوقلمون‌‌ها در آن جا با مراقبت پرورش داده می‌‌شوند. این مزایا با یک فرآیند تائید شده توسط FDA حاصل می‌‌شوند که در همکاری با مشتری طراحی شده است.”

iranpack-159-shady03
“باز هم از رنگ قرمز که ویژگی بارز برند در طراحی قبلی بوده استفاده شده است، اما لوگوی تصویری پل و پیام‌‌رسانی مبهم طراحی قبلی با یک طراحی گرافیکی اثرگذار جایگزین شده است. Shady Brook Farms اولین برند در نوع خود است که می‌‌تواند ادعا کند بوقلمون‌‌هایش بدون استفاده از آنتی‌‌بیوتیک‌‌های محرک رشد و توسط کشاورزان خانوادگی مستقل پرورش داده می‌‌شوند.

بنابراین طراحی بسته‌‌بندی با یک هدف محوری انجام شده و آن شفافیت است. برای انتقال مزایای محصول از کنتراست رنگ روشن برند و تصاویر دوتُن Duotone متالیک ساده‌‌ی مزارع واقعی استفاده شده که ماجرای زنده‌‌ای را در یک بخش آرام از فروشگاه بازگو می‌‌کنند.”

Hubbards Originals و سری Muesli <<<  پیش/ پس  >>>  Kurko Longe Drink

بیشتر بخوانید . . .