بازرسی در خط: کنترل کیفیت بستهبندی
صنایع غذایی و تغذیه با نیازهای فزایندهای در رابطه با کیفیت و ایمنی محصول مواجه است. مقررات گسترده بر قوانینی که تولیدکنندگان باید در حال حاضر با آن روبرو باشند، حاکم است. به عنوان...
صنایع غذایی و تغذیه با نیازهای فزایندهای در رابطه با کیفیت و ایمنی محصول مواجه است. مقررات گسترده بر قوانینی که تولیدکنندگان باید در حال حاضر با آن روبرو باشند، حاکم است. به عنوان...
ما در ایران عادت داریم به نخبگان و خبرگان خود افتخار کنیم و این موضوع در صنعت اغلب در مقابل سواد و تخصص قرار میگیرد و باعث دوری از مطالعه و تفکر عمیق میشود. گاهی احساس میشود حل معادلات مکانیکی و الکترومکانیکی در بازطراحی یک مدل خارجی برای ماشینساز ما هیجانانگیزتر و توجیهپذیرتر از گذاشتن وقت و سرمایه روی دانشافزایی است. این بوی بازرگانی میدهد
یادآوری این نکته حائز اهمیت است که طراحان و بازاریان وظیفه دارند برند نامطلوب و نامتعارف جنسیتی را از میان بردارند.
“ما هیچ وقت دغدغهای راجع به طراحی برای خانمها نداشتهایم و صرفا در مورد طراحی برای همه اشخاص فکر کردهایم.
این مطلب متعلق به سایت Dieline است. نویسنده: بیل مک کول آیا هیجان ناشی از Bic Pens For Her را به خاطر میآورید؟ در رابطه با یکی از بزرگترین و جنسیتیترین محصولات تولید شده در...
چنان چه درکی ابتدایی از ویژگیهای مورد نظر برای بستهبندی دارید، در مرحله بعد میتوانید انتخاب گستردهای از پلیمرهایی داشته باشید که ترکیبی عالی از کارایی و هزینه را برای نیازمندیهای شما ارائه میدهند.
در این جا برخی نشانههای هشداردهنده در مورد فرارسیدن زمان بازسازی یا ترمیم مجدد دستگاه فرمدهی/ پرکردن/سیل ارائه میشود: 1-کاهش سرعت و کارایی: اگر علاوه بر اپراتور یا به جای آن، نیاز به وجود...
این مقاله تفاوت بین فرآیند تبدیل به ویژگیهای فیلم را در مورد فیلمهای کست و دمشی به طور خلاصه توضیح میدهد. قوانین کلی و انگشتشماری وجود دارند که عمدتا برای یک نوع پلیمر مدنظر قرار میگیرند. به طور کلی دو عامل تاثیرگذار در فرآیندهای کست و دمشی فیلم باعث تفاوت این دو میشوند.
افراد مختلف در سراسر دنیا مسحور رنگ میشوند و قدرت آن را برای ارائه پیامهایی عمیق و پرمعنا درک میکنند.
طراحان و برندها باید مطمئن شوند که توانایی استفاده از رنگ را برای الهام بخشیدن و تاثیرگذاری دارند. رنگ سال، یک دقیقه در زمانی است که جهتگیری استراتژیک برای دنیای تمایلات و طراحی ایجاد میکند و منعکسکننده کار یک ساله موسسه رنگ Pantone Color در این راستا برای طراحان و برندها است.”
در حال حاضر، هم جمعی از خوانندگان این مجله خواستار الکترونیکی شدن آن هستند هم از سوی دیگر واقعیتی را پیش رو میبینیم که بیشتر اوقات مطالعه و تحقیق اهل مطالعه در فضای مجازی سپری میشود. در واقع ما هم سعی داریم در منظر دید مخاطبان خود قرار بگیریم و در حال حاضر بخش مهمی از جامعه مخاطبان ما این طور میخواهند. باضافه این که صاحبان تبلیغات در مجله انتظار دارند که آگهیهایشان دیده شود. از این رو دغدغه دارند که نشریه در چه فضایی و برای چه کسانی منتشر میشود. بخصوص امروز که فضای اقتصادی کشور دقت و نکتهسنجی در صرف هزینهها را به مهمترین تاکتیک مدیریتی تبدیل کرده است.