طراحی مناسب و غیر زننده برای خانم‌ها-3-

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که طراحان و بازاریان وظیفه دارند برند نامطلوب و نامتعارف جنسیتی را از میان بردارند.

این مطلب متعلق به سایت Dieline است.

نویسنده: بیل مک کول
بخش قبلی مطلب را در این جا بخوانید

 

اخیرا، آژانس طراحی خلاق Anomalyکمپین Sally Hansen’s Shetopia، دنیایی با نقش‌های جنسیتی معکوس ارائه داده است که قهرمان واقعی زندگی، زنان خودخواه هستند. جهانی که اولویت اصلی مردان آن، مراقبت از فرزندان است و از گرفتن وقت خانم‌ها در خلال جلسه کاری آنها عذرخواهی می‌کنند.
این یک رقابت فوق‌العاده قدرتمند است و یکی از مواردی است که کارآفرینی celebrates founder Sally Hansen’s را به رسمیت می‌شناسد و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.
نه تنها تبلیغات Shetopia به طور مستقیم زنان را مخاطب قرار می‌دهد، بلکه با رویکردی جنسیتی هم مواجه است.

shetopia-1507042556

طراحی یادآوری این نکته حائز اهمیت است که طراحان و بازاریان وظیفه دارند برند نامطلوب و نامتعارف جنسیتی را از میان بردارند.
راشل برنارد از آژانس تبلیغاتی CBX می‌گوید: “طرح این پرسش که آیا نیازی به محدود کردن پنجاه درصدی مصرف‌کنندگان بالقوه است یا خیر، یک مسئولیت اقتصادی است اما در عین حال یک مسئولیت اجتماعی نیز طرح این پرسش است که آیا ادامه این ایده برای اختصاص گروه‌های خاصی از محصولات مانند پخت و پز و محصولات شوینده به زنان صحیح است یا خیر.”
روزهای بازاریابی جنسیتی ممکن است محدود بوده باشد و عمیقا از کمپین‌های لمسی مثل Bic For Her بعید به نظر می‌رسد که همچنان مانند گذشته نگرش‌ها و ادراکات مربوط به جنسیت را ادامه دهند.
راشل می‌گوید: ” جالب توجه است که نسل جوان‌تر در حال بررسی سیطره جنسیتی هستند، حال آنکه این امر هر روز تعداد کمتری را در بر می‌گیرد. برندها باید از تغییر نگرش‌ها آگاه باشند و بازاریابی خود را مناسب‌تر تنظیم کنند. در حالی که که نسل Z به حداکثر قدرت خرید برسد، نام تجاری جنسیتی می‌تواند متعلق به گذشته باشد و یا تحت تاثیر مجموعه‌ای از قوانین مختلف قرار گیرد.”

Gen z    generation-z     20141103175200-how-market-generation-z-kids-who-already-have-44-million-dollars-spend

 iranpack sanat bastebandi 181 bill+mccool+headshot

بیل مک کول Bill McCool

بیل مک کول یک نویسنده آزاد و ساکن لس آنجلس است. هرچند که به طراحی در دنیای جدید مشغول است، اما همیشه در مورد تجارت داستان‌سرایی کرده و به دنبال الهام گرفتن و تامل بر روی کار و مشخصات هنرمندان است. هنگامی که او با هنر شوخی‌های پدرانه، حریف دختران خود نمی‌شود، معمولا به خلبانی، تماشای فیلیس (Phillies) یا پخت و پز برای همسرش می‌پردازد.

 

بیشتر بخوانید . . .