گرایشها و تصمیمات

تاسيس کميته متناظر OIML در ايران

OIML يا سازمان بين‌المللي اندازه‌شناسي قانوني که مانند سازمان استاندارد جهاني ISO داراي اعتبار و اختيارات قانوني بين‌المللي است بر کار سيستم‌هاي اندازه‌گيري و تطبيق آنها در کشورهاي مختلف نظارت مي‌کند. سي کشور به...

تقـاضـا و چـالـش‌هـا براي مقـوا افـزايـش مي‌يـابد

با اين حال،‌ مسئله اصلي پوشش‌هاي محافظتي استفاده از مواد غيرتجديدپذير نيست،‌ بلکه تاثير ابدي آنهاست: کاغذها و مقواهاي داراي پوشش محافظتي به تکنولوژي‌هاي بازيافت خاصي نياز دارند که جداسازي مواد، مثل طبقه‌بندي بصري را امکان‌پذير سازد.

يارانه فقط به دامداران، در صنعتي كه بيش از پنجاه درصد به بسته‌بندي وابسته است

دستورالعمل جديد دولت در بخش لبني نشانه اطلاعات كم از صنعت لبنيات است. در حالي كه صنعت لبنيات پس از دريافت محصول خام، هزينه قابل توجهي را صرف ساير عمليات از جمله بسته‌بندي و حفاظت محصول مي‌كند

هفتمین نمایشگاه صنایع کشاورزی کشورهای سازمان همکاری‌های اسلامی

هفتمین نمایشگاه صنایع کشاورزی کشورهای سازمان همکاری‌های اسلامی با محوریت محصولات مواد غذایی، نوشیدنی، بسته‌بندی ایانا: مرکز اسلامی برای توسعه تجارت (ICDT) و شرکت نمایشگاهی الحریتی عربستان (ACE) تحت حمایت وزارت کشاورزی پادشاهی عربستان...

تقلب با نام سازمان توسعه تجارت ايران

با اين حال از آن جا كه فرد متقلب ناچار بوده نامه را با امضاي يكي از مسئولان دولتي ارسال كند پس از تماس با دفتر مسئول مربوطه بلافاصله جعلي بودن نامه اعلام شد. در اين ميان اما چند نكته جالب و عجيب وجود دارد كه پذيرش انجام علني چنين تبهكاري‌هاي فاحشي را زير سبيل اين همه نيروهاي توانمند اطلاعاتي و حراستي كه در چشم به هم زدني بي‌نشان‌ترين مجرمان را هم شناسايي مي‌كنند دشوار مي‌كند.

بازگشت خسروتاج به دولت

مجتبي خسروتاج يكي از شخصيت‌هاي فعال عرصه مديريت بازرگاني كشور در دولت‌هاي پيش از دولت احمدي‌نژاد به اتاق كار دولت بازگشت. وي با حكم محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت پس از پست قائم‌مقامي وزير در سمت معاون بازرگاني داخلي مشغول به كار شد.

تقدیر از مدير گروه RPC

به این ترتیب گروه می‌تواند گسترده‌ترین دامنه شیوه‌های بسته‌بندی مرتبط با نیازهای محصول یا برند را به مشتریانش عرضه کند و RPC امروزه با قالبگیری تزریقی، قالبگیری بادی و شکل‌دهی با گرما در ارائه بسته‌بندی موفق است. نکته مهم دیگر این است که این رویکرد همچنین به این معناست که کارخانه‌ها در برخی تکنولوژی‌های خاص و بخش های بازار متخصص هستند و می‌توانند شراکت‌های کاری نزدیکی با هر مشتری ایجاد کنند. همزمان، سایتهای مجزا می‌توانند با هم کار کنند تا یک راه‌حل on-stop برای نیازمندی‌های بسته‌بندی فراهم شود. هنگامی که شرکت به رشد خود ادامه می‌داد، این استراتژی با گروه‌بندی تجارت‌های کوچک به چندین “خوشه” پالایش شد.