تقدیر از مدير گروه RPC

به این ترتیب گروه می‌تواند گسترده‌ترین دامنه شیوه‌های بسته‌بندی مرتبط با نیازهای محصول یا برند را به مشتریانش عرضه کند و RPC امروزه با قالبگیری تزریقی، قالبگیری بادی و شکل‌دهی با گرما در ارائه بسته‌بندی موفق است. نکته مهم دیگر این است که این رویکرد همچنین به این معناست که کارخانه‌ها در برخی تکنولوژی‌های خاص و بخش های بازار متخصص هستند و می‌توانند شراکت‌های کاری نزدیکی با هر مشتری ایجاد کنند. همزمان، سایتهای مجزا می‌توانند با هم کار کنند تا یک راه‌حل on-stop برای نیازمندی‌های بسته‌بندی فراهم شود. هنگامی که شرکت به رشد خود ادامه می‌داد، این استراتژی با گروه‌بندی تجارت‌های کوچک به چندین “خوشه” پالایش شد.

به خاطر کمک‌هاي برجسته‌اش به صنعت بسته‌بندی در جهان

Ron Marsh، مدیر اجرایی ارشد بازنشسته RPC Group بعد از این که شرکت را طوری هدایت کرد که به یکی از تولیدکنندگان برتر بسته‌بندی پلاستیک سخت تبدیل شد، جایزه بسته‌بندی بريتانيا را برای کمک برجسته به صنعت بسته‌بندی دریافت کرد. او در ماه مه سال 1991 پروسه خرید مدیریت را هدایت کرد که باعث تاسیس RPC Containers شد که از آن زمان از 5 کارخانه اصلی در بریتانیا به بیش از 50 سایت در سراسر اروپا و آمریکا رشد یافته است. در طی دوران تصدی او به عنوان پست مدیر ارشد اجرایی، شرکت به طور مستمر رشدی عالی در درآمد و سود را تجربه کرد و به عنوان یکی از بهترین و استوارترین سازمانها در صنعت بسته‌بندی شناخته شد.
به این ترتیب گروه می‌تواند گسترده‌ترین دامنه شیوه‌های بسته‌بندی مرتبط با نیازهای محصول یا برند را به مشتریانش عرضه کند و RPC امروزه با قالبگیری تزریقی، قالبگیری بادی و شکل‌دهی با گرما در ارائه بسته‌بندی موفق است. نکته مهم دیگر این است که این رویکرد همچنین به این معناست که کارخانه‌ها در برخی تکنولوژی‌های خاص و بخش های بازار متخصص هستند و می‌توانند شراکت‌های کاری نزدیکی با هر مشتری ایجاد کنند. همزمان، سایتهای مجزا می‌توانند با هم کار کنند تا یک راه‌حل on-stop برای نیازمندی‌های بسته‌بندی فراهم شود. هنگامی که شرکت به رشد خود ادامه می‌داد، این استراتژی با گروه‌بندی تجارت‌های کوچک به چندین “خوشه” پالایش شد.
یک بخش کلیدی از استراتژی رشد Ron تشخیص این بود که موفقیت در تمرکز بر توسعه بسته‌ها برای بازارهای تخصصی نهفته است. بنابراین RPC از رقابت در بخشهای محصولات بازار عمده که تنها بر قیمت مبتنی هستند اجتناب کرده و در عوض بر بخشهایی تمرکز کرد که ارزش افزوده به مشتریان تعلق می‌گرفت.  تا این تاریخ این کار باعث موفقیت چشمگیر در حوزه هایی مثل دانه‌های قهوه، بسته‌های غذایی با محافظ طولانی مدت، بسته‌بندی‌های شیک برای لوازم آرایش و اسپری ها و دستگاه های بخور دارویی شده است.
شهرت او در صنعت بسته‌بندی به عنوان یک کل در این حقیقت منعکس شده است که او به طور منظم در صدر سه نفر از تاثیرگذارترین افراد در بسته‌بندی نظرسنجی Packaging News  بود و سال گذشته جایزه طلای BPF را برای خدمات متمایز به صنعت پلاستیک برنده شد.

بیشتر بخوانید . . .