شیر فنلاندی

فرآیند طراحی منجر به یک شکل مفهومی واضح بر اساس طراحی‌های آب‌رنگی شد که باعث به چشم آمدن فوری بسته‌ها می‌شود. جزئیات فصلی روی بسته‌ها به آنها سرزندگی بخشیده است. هر نوع محصول تم خاص خود را دارد تا پیداکردن آن برای مصرف‌کننده راحت باشد.

شیر فنلاندی
فنلاند/ هلسینکی/ آژانس طراحی خلاق 358 یک بسته‌بندی درخشان و آبرنگ‌مانند برای شیر Arla در فنلاند طراحی کرده است.

این پروژه زمانی استارت خورد که Arla شروع به فروش شیر منحصرا محلی در فنلاند کرد. آژانس طراحی وظیفه طراحی بسته‌بندی به نحوی که رویکرد جدید این برند و منشا شیر را نشان دهد، برعهده گرفت.

فرآیند طراحی منجر به یک شکل مفهومی واضح بر اساس طراحی‌های آب‌رنگی شد که باعث به چشم آمدن فوری بسته‌ها می‌شود. جزئیات فصلی روی بسته‌ها به آنها سرزندگی بخشیده است. هر نوع محصول تم خاص خود را دارد تا پیداکردن آن برای مصرف‌کننده راحت باشد. خطوط نشان‌دهنده‌ی شیرهای ساده، دایره‌ها نشان‌دهنده محصولات با لاکتوز پائین و امواج نشان‌دهنده‌ی محصولات فاقد لاکتوز هستند. شیرهای ترش تقویت‌شده با باکتری با مثلث نشان داده شده‌اند.

iranpack-sanat-bastebandi-maitoa04

iranpack-sanat-bastebandi-maitoa01

بسته‌بندی جدید سبک اصیل و طراحی‌ با دست دارد، در حالی که همزمان یک استراتژی خیلی مدرن و دست‌یافتنی برای خریداران را نشان می‌دهد. ضربات رنگارنگ قلم‌مو جذابیت بصری زیادی داشته و گرافیک‌ها بامزه، دوست‌داشتنی و جذاب هستند.

بیشتر بخوانید . . .