کیسه قابل‌بازیافت کیفیت قهوه را حفظ می‌کند.

ماده جدید Bebo B2nature™ دارای ویژگی‌های ورق چند‌لایه خاص است که ترکیبی از یک مانع اثربخش در عبور اکسیژن برای ماندگاری و حفظ عطر و کیفیت قهوه در کیسه‌ها است. در عرض 12 هفته از بازیافت صنعتی تنها مقدار کمی از مواد کیسه به‌لطف تجزیه کارآمد باقی می‌ماند،

سیستم‌های نوشیدنی تک‌نفره، محبوبیتشان به‌طورمداوم درحال رشد است، و نیاز برای تعادل تقاضای کیسه‌ها با راه‌حل‌های بسته‌بندی پایدار درحال رشد است.
RPC Bebo درحال‌حاضر یک ماده خلاقانه برای کیسه قهوه ایجادکرده‌است که به‌طور صنعتی قادر به بازیافت است درحالیکه هنوز طولانی‌مدت از محتوا حفاظت نموده و قادر به مقاومت در برابر عملیات تحت‌فشار بالای ماشین‌های قهوه‌ساز نیست.
ماده جدید Bebo B2nature™ دارای ویژگی‌های ورق چند‌لایه خاص است که ترکیبی از یک مانع اثربخش در عبور اکسیژن برای ماندگاری و حفظ عطر و کیفیت قهوه در کیسه‌ها است. در عرض 12 هفته از بازیافت صنعتی تنها مقدار کمی از مواد کیسه به‌لطف تجزیه کارآمد باقی می‌ماند، که از خود قهوه کمک می‌گیرد چنانکه آن مواد‌مغذی با‌ارزش برای بازیافت فراهم می‌آورد و طبیعت خاک را بهبود می‌بخشد. بنابراین مواد می‌توانند برای کمپوست صنعتی بر‌اساس هنجارهای کلیدی اروپا و ایالات‌متحده تایید شوند.
به همان اندازه اهمیت دارد که، کیسه قابل‌بازیافت قدرت قابل قیاسی را حفظ نموده و ماندگاری ساخته‌شده از مواد کیسه‌ای معمولی برای حصول اطمینان از پرشدن کارآمد و آب‌بندی همراه با عملکرد قابل‌اعتماد در دستگاه‌های قهوه‌ساز تحت‌فشار است.
Matthias Michaelis ، مدیر واحد تجاری RPC Bebo’s ، بسته‌بندی مقاوم حرارتی توضیح می‌دهد: “B2nature™ بدان معناست که مصرف‌کنندگان می‌توانند از راحتی بسته‌بندی‌های بخش اندکی از طریق ابزارهای پایدار پخش‌کننده آنها بهره‌مند شوند”.
“به همان اندازه مهم است که، مواد نیز سطح بالایی از حفاظت را ارائه می‌دهند این بدان معناست که طراوت، عطر و کیفیت قهوه قابل درک است”.

rpc2017.024 Bebo B2 Nature Coffee Capsules

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .