یک ظرف از کیفیت

یکی از نیازمندی‌های کلیدی بازار این بود که داخل ظرف حتما سفید باشد تا کیفیت و خلوص دسر و فضای آبی خارجی نمادین شرکت را ارائه دهد و برند فورا قابل تشخیص باشد.

یک ظرف چند لایه سفارشی از RPC Bebo Bouxwiller به کیفیت محصول و ارائه طیف وسیعی از محصولات شیر گوسفندی شرکت لبنیاتی فرانسوی پیشروLe Poti Basque کمک می‌کند.
شرکت برای دسرهای Douceur de Brebis خود، نیازمند یک راه‌حل بسته‌بندی بود که هم زیبا و دل‌انگیز باشد و هم طعم و تازگی و عمر طولانی محصول را تضمین کند. یکی از نیازمندی‌های کلیدی بازار این بود که داخل ظرف حتما سفید باشد تا کیفیت و خلوص دسر و فضای آبی خارجی نمادین شرکت را ارائه دهد و برند فورا قابل تشخیص باشد.
راه‌حل RPC Bebo ، یک ظرف با طراحی مخصوص نود و پنج میلی‌متری است که با استفاده از ترموفرمینگ درون خطی تولید شده و چندین پلیمر فنی موثر را به یک بسته تکمیل شده در یک مرحله تولید تبدیل می‌کند.

بسته‌بندی، برای ارائه استانداردهای دقیق مشتری جهت بهداشت و بهره‌وری خط در سراسر عملیات پرکردن طراحی شده است.
در ضمن این مهم را درنظر دارد که کاهش مواد مصرفی با نیازهای پایداری Le Petit Basque منطبق باشد و در عین حال اطمینان می‌دهد که ظرف، قدرت و قابلیت اطمینان لازم را در سراسر زنجیره تامین و در خانه‌های مصرف‌کننده ارائه می‌کند.

rpc2017.182 A Pot of Quality 2

بیشتر بخوانید . . .