تاثير يك ماشين جديد در بردن جایزه معتبر ECMA

Antilope Cardboard مدتهاست که طراحی و تولید جعبه‌های لوازم آرایشی شرکت بلژیکی‌الاصل Mylène Cosmetics را بر عهده دارد. لیندا کوریمنز مدیر Antilope Cardboard می گوید: Mylène مایل به ارتقای بسته قبلی این عطر بود. برای یک شرکت پیشگام همچون Mylène چشمگیر بودن محصولات از اهمیت حیاتی برخوردار است.

Antilope Cardboard که بخشی از گروه رسانه گرافیکی Antilope است، جایزه ECMACarton در زمینه زیبایی و آرایش را از آن خود کرد. در این رقابت، 49 شرکت از 11 کشور شرکت کرده و 100 طرح جعبه مقوايي را برای داوری ارائه داده بودند. بسته مقوايي ساخت شرکت مذکور برای عطری با نام “Femme fatale” از لوازم آرایشی Mylène  توانست نظر هیات داوران را به خود جلب کند. طبق اعلام ECMA، برش ظریف و بسیار دقیق یک کاتر لیزری برای ساخت این جعبه موجب جلب توجه داوران شده است. جذابیت ظاهری این جعبه با طراحی هوشمندانه و مهارتِ به کار رفته در ایجاد مقاطع برش‌خورده بسیار ظریف کامل شده است. Highcon Euclid که دستگاه دیجیتالی جدیدا برند شده برای برش و چین‌دار کردن، ساخت شرکت Antilope Cardboard است به دلیل قابلیت‌های ویژه خود توسط طراحان این بسته انتخاب شده است.
Antilope Cardboard مدتهاست که طراحی و تولید جعبه‌های لوازم آرایشی شرکت بلژیکی‌الاصل Mylène Cosmetics را بر عهده دارد.  لیندا کوریمنز مدیر Antilope Cardboard می گوید: Mylène مایل به ارتقای بسته قبلی این عطر بود. برای یک شرکت پیشگام همچون Mylène چشمگیر بودن محصولات از اهمیت حیاتی برخوردار است. بنابر این نیاز به معرفی ایده‌ای جذاب و غیر معمول احساس می‌شد. سفارشِ ساخت توسط Mylène موقع اولین نمایش عمومی ماشین چین و برش دیجیتال Highcon Euclid ارائه شد. این ماشین برای میکروکات، شکاف‌دهی و فرزکاری به کار رفته و بنابر این امکانات جدیدی را برای طراحان فراهم می‌کند. به همین دلیل Antilope بی‌درنگ از این تکنولوژی جدید برای بسته عطر Femme fatale استفاده كرد. یک نکته مهم، صرفه جویی چشمگیر هزینه و زمان با استفاده از ماشین Highcon Euclid است. شرکت Mylène با استفاده از این ماشین، دیگر نیازی به استفاده از یک قالب  برش (die cut) منظم ندارد. این ماشین از سیستم‌های نوری پرسرعت لیزر برای فرآیندهای میکروکات، شکاف‌دهی و فرزکاری استفاده می‌کند. هزینه‌های اولیه کمتر (عدم نیاز به قالب برش منظم) امکان سفارش برای عملیات در مقیاس کوچک را فراهم کرده و بنابراین زباله کمتر و کاهش چشمگیر ردپای کربن حین تولید را در پی دارد. تیم‌های طراحی هر دو شرکت ارتباط موفقیت‌آمیزی برقرار کرده و سرانجام ایده میکروکات یک گُل را انتخاب کردند. نتیجه همکاری آنها قابلیت‌های نوآوری در تکنولوژی را برای کمک به ساخت بسته‌های با تاثیر مطلوب نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید . . .