کیت شروع کننده شستشوی دستی فومینگ KOi و قرص های قابل شارژ مجدد

از برترین‌های Worldstar 2024 با گزینش رضا نورائی

کیت شروع کننده شستشوی دستی فومینگ KOi و قرص های قابل شارژ مجدد

شرکت: گروه کولز

www.colesgroup.com.au/home/

کشور: استرالیا و نیوزلند

دسته: بهداشت و مراقبت شخصی


با توجه به اینکه تنها 50 درصد از 6 میلیون تن بسته بندی عرضه شده به بازار استرالیا بازیافت می شود، جایگزین های قابل استفاده مجدد برای کاهش بسته بندی های یکبار مصرف بسیار مهم هستند.

کولز به‌عنوان یکی از بزرگترین خرده‌فروش‌ها در استرالیا، می‌داند که مشتریانش به‌طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از بسته‌بندی هستند. برای کمک به کاهش بسته‌بندی‌های یکبار مصرف و حمایت از انتقال به مدل‌های قابل استفاده مجدد، کولز با تامین‌کنندگان خود برای توسعه کیت مبتکرانه شستشوی دستی فومینگ KOi و تبلت‌های قابل شارژ مجدد کار کرد. این تبلت یک شستشوی دستی است و می‌توان آن را به سادگی با استفاده از آب لوله‌کشی به بسته‌بندی خانگی اضافه کرد.

قالب قابل پر کردن مجدد به حذف پلاستیک های مشکل ساز و یک بار مصرف کمک می کند و اهداف بسته بندی ملی 2025 برای منطقه را برآورده می کند. اگر تمام خریدهای بطری مایع KOi Handwash به بطری قابل شارژ تبدیل شود، کولز سالانه 250000 بطری یا 14 تن پلاستیک یکبار مصرف را ذخیره می کند.

یک سیستم استفاده مجدد در مواجهه با مشتری طیف وسیعی از مزایای پایداری را ارائه می دهد. دستاوردهای کلیدی و نتایج قابل توجه عبارتند از: کاهش پلاستیک یکبار مصرف: بسته بندی PP و جعبه مقوایی مورد استفاده برای قرص ها تقریباً 85٪ سبک‌تر از یک بطری سنتی یکبار مصرف دستشویی است. برای کاهش بیشتر بسته‌بندی، قرص‌های موجود در کیت آغازین در داخل بطری باز می‌شوند. کاهش پلاستیک بکر: بطری با 30٪ HDPE بازیافت شده طراحی شده است که استفاده از مواد بکر در تولید را کاهش می دهد (و 10٪ بالاتر از هدف تعیین شده برای منطقه). راندمان حمل و نقل بهینه: بسته بندی قرص کوچکتر و تقریباً 85٪ سبک تر از یک بطری سنتی یکبار مصرف است، وزن کلی پالت را تا 47٪ کاهش می دهد و مقدار کارتن در هر پالت را تا 38٪ افزایش می دهد. برچسب گذاری مصرف کننده – بسته به وضوح برچسب بازیافت استرالیا (ARL) را نشان می دهد تا به مشتریان کمک کند بسته بندی را به درستی دور بریزند و از بازیابی بهینه اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید . . .