APU
منبع: The Dieline APU یک شرکت سیمان در پرو و یکی از مهمترینها در آمریکای لاتین است. Brandlab در پی ایجاد یک هویت جدید با تمرکز بر معنای ریشهای APU بلوکها و الگوهایی...
منبع: The Dieline APU یک شرکت سیمان در پرو و یکی از مهمترینها در آمریکای لاتین است. Brandlab در پی ایجاد یک هویت جدید با تمرکز بر معنای ریشهای APU بلوکها و الگوهایی...
بحثهای طولانی در مورد این که میبایست روی کدام ویژگی تمرکز میشد تا محصول با محصولات مشابه روی قفسه قرار بگیرد اما متمایز هم باشد، درگرفت. راه حل این بود که تصویر میوه و جو دوسر در روی بطری هم مانند داخل آن در کنار قرار بگیرند. کار خود را با مشتری شروع کردیم تا این برند را از سر تا پا کاملا نو کنیم
به عنوان یک پیشرو در بازار مواد غذایی در بیش از 30 سال، AlpineAire Foods (با مالکیت Katadun Group) به خاطر کیفیت عالی، تولید وعدههای غذایی تماما طبیعی منجمد خشکشده و آبگیریشده که بیشتر برای کوهنوردی، پیکنیک، تپه نوردی و ذخیره طولانیمدت غذا استفاده میشود، مشهور بودهاست
Martin Widdiwfield، رییس طراحی Robot Food Isabel’s یک برند شیرینیپزی خانگی “بدون…” است ترکیبات خوشمزه آن طبیعتا بدون گلوتن، گندم، نگهدارنده و شکر اضافی هستند. Robot Food یک هویت جدید و متحولکننده ایجاد کرد که ثابت میکرد غذاهای “بدون…” میتواند در زمینه ارزشهای غذاشناسانه مدعی باشند.
حتی طراحی پوچهای ایستاده نیز دستخوش تغییر میشود، نه تنها چاپ بلکه شکل آنها هم مورد بازنگری قرار میگیرد. جدیدا اغلب پوچهای مستطیلی سنتی و معمول به شکل تخم مرغی یا سایر شکلهای پروفیل شده طراحی میشوند زیرا مالکین برند مایل به استفاده از شکل هایی هستند که گرفتن آنها در دست راحتتر بوده و شکلهای پروفیل شده جذاب تر مشابه با شکل بطریها یا دیگر بستههای صُلب را مد نظر دارند. از نظر مصرفکننده، پوچهای ایستاده “دشمن زباله” محسوب میشوند. این پوچها کوچک و کاربردی بوده و بیرون آمدن محتویات آنها تا آخرین قطرات ممکن است.
وقتی محفظه به موقعیت ابتدایی بازگشت، می توان در بطری را برداشت و مقدار مطلوب از مایع را خارج کرد. این طرح دو محفظهای، امکان بخشبخش کردن دقیق مقادیر مختلف دوز را با استفاده از یک محفظه فراهم میکند.
زمان بازنگری و ارائه یک تعریف جدید برای برند Olden خیلی وقت بود که رسیده بود. اما، چطور میتوانید برند خود را در گروهی که تفاوتهای کاربردی کوچک و رقابت شدیدی بین محصولات وجود دارد و شما علاقمندی درحال افولی در بین مشتریان دارید،
ما توانستیم از ایدههای غیرمعمول و موثر استفاده کنیم چون مشتری شاخصی داشتیم که به ما اعتماد کامل داشت. این موضوع به ما اجازه داد که برند را از مدل معمولی و خاکستری اقتصادی/سلامت در آوریم تا توجه همه مشتریان را به خود جلب کند.
طراح: “در مورد پاکت قهوه، من دریافتم که یک پاکت روشن و رنگی بهتر است چون این شرکت در حال گسترش کار خود به مشتریان عمده و مغازههای خواربارفروشی بیشتر است و باید بتواند در بین محصولات دیگر جلب توجه کند. چون Transcend همیشه یک شرکت برجسته بوده و هیچ وقت از ریسککردن هراس نداشته است،
منبع: The Dieline Nescafé اخیرا یک کمپین برند بزرگ و جهانی را اعلام کرده است که گروه هدف آن نسل جوانتر طرفداران قهوه هستند. Nescafé در سال 1938 توسط Nestle با هدف...