منبع: The Dieline
APU یک شرکت سیمان در پرو و یکی از مهمترینها در آمریکای لاتین است. Brandlab در پی ایجاد یک هویت جدید با تمرکز بر معنای ریشهای APU بلوکها و الگوهایی با اشکال منحصربه فرد ساخت که یادآوریکنندهی کوهها بوده و به برند یک هویت تازه و مدرن میدهند. طرح رنگ APU هم برجسته و مدرن با اشکال زرد روشن با ترتیب سلسله مراتبی است. من واقعا احساس میکنم خلق یک داستان قوی در پشت برند واقعا بستهی زیبایی خلق کرده است که در این طراحی مجدد به شکلی عالی نشان داده شده است. چه کسی گفته است که طراحی جدید یک بستهبندی سیمان کار جذابی نیست؟
“APU یک کلمه Quenchua است که دو معنا دارد: یکی کوهستان و دیگری خدا. این معانی بر این ایده استوُارند که در فرهنگ اینکا کوهستانها مقدس بوده و به عنوان نگهبان جوامع شناخته میشدند.”
Nescafe <<< پیش/ پس >>> Tomato Stall