AlpineAir Foods

به عنوان یک پیشرو در بازار مواد غذایی در بیش از 30 سال، AlpineAire Foods (با مالکیت Katadun Group) به خاطر کیفیت عالی، تولید وعده‌های غذایی تماما طبیعی منجمد خشک‌شده و آبگیری‌شده که بیشتر برای کوهنوردی، پیک‌نیک، تپه نوردی و ذخیره طولانی‌مدت غذا استفاده می‌شود، مشهور بوده‌است

شرکت AlpineAire Foods به یک طراحی جدید و هماهنگ بسته‌بندی نیاز داشت و برای این تحول طراحی آژانس طراحی Capsule را انتخاب کرد.
زبان تصویری بسته‌بندی جدید AlpineAire تازه و متفکرانه است. ترکیب رنگ آرامش‌بخش بوده و یک حس طبیعی و خاکی دارد. تصویر روی بسته هم شخصیت برند را نشان داده و مصرف‌کننده، که می‌تواند یک فرد ماجراجو در جستجوی غذاهای آبدار برای فعالیت‌های محیط باز خود باشد را جذب می‌کند. سرمایه‌گذاری و طراحی جدید AlpineAire Foods از زمان آغاز خود شاهد رشد فروش بوده است. استراتژی، هویت و سیستم بسته‌بندی به‌روزآوری شده‌، AlpineeAire را در جایگاه یک رهبر در خرده‌فروشی قرار می‌دهد.

طراحی پیشین

طراحی پیشین

طراحی جدید

طراحی جدید

به عنوان یک پیشرو در بازار مواد غذایی در بیش از 30 سال، AlpineAire Foods (با مالکیت Katadun Group) به خاطر کیفیت عالی، تولید وعده‌های غذایی تماما طبیعی منجمد خشک‌شده و آبگیری‌شده که بیشتر برای کوهنوردی، پیک‌نیک، تپه نوردی و ذخیره طولانی‌مدت غذا استفاده می‌شود، مشهور بوده‌است. آژانس طراحی Capsule، با انجام تحقیقات Foundations™ با تیم اصلی Katadyn و تحقیقات فروشگاهی با مصرف‌کنندگان، بینشی نسبت به ارزش‌ها و شخصیت AlpineAire در کنار رفتارها و الگوهای مصرف‌کنندگان در هنگام خرید محصولات غذایی آبگیری‌شده به دست آورد. هر دستاوردی به دقت تحلیل شده و سپس به شکل یک استراتژی برند درآمده تا به تیم طراحی Capsule در ایجاد یک هویت و سیستم بسته‌بندی جدید کمک کند.” در نتیجه، کاهش تعداد SKUها (آیتم‌های مجزا برای فروش)، استراتژی و طراحی ساده‌شده تجربه و جهت‌یابی کاربر را ارتقا داده و به AlpineAire اجازه می‌دهد به شکلی منسجم در داخل خانواده‌ی برندهای Katadyn بوده و در بین رقبا روی قفسه فروشگاه حضور برجسته داشته باشد.
از زمان آغاز بسته‌بندی جدید در اواخر ژوئن 2014، فروش AlpineAire Foods به میزان 38 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید . . .