منبع: The Dieline
Nescafé اخیرا یک کمپین برند بزرگ و جهانی را اعلام کرده است که گروه هدف آن نسل جوانتر طرفداران
قهوه هستند. Nescafé در سال 1938 توسط Nestle با هدف تبدیل شدن به یکی از گستردهترین برندهای قهوه فوری در سطح جهان تاسیس شد. Nescafé با تبدیل شدن به برند جهانی امروزی توانست به این هدف و البته بیشتر از آن دست یابد. با رقابتیترشدن صنعت قهوه، Nestle نیاز به تغییر استراتژی ارتباطی و دیجیتال و طراحی بستهبندی خود را احساس کرد. رویکرد یکپارچه در طراحی بستهبندی، ارتباطات و استراتژی دیجیتال Nescafé، که 5500 فنجان آن در هر ثانیه نوشیده میشود، چندین عنصر کلیدی طراحی دارد که با در نظر گرفتن مصرفکنندگان جوانتر ایجاد شدهاند.
این عناصر شامل سمبلهای قرمز Nescafé، که از نشان تجاری و مدرنشدهی Nescafé گرفته شده است، لیوان قرمز و سمبلیک Nescafé و یک ابزار گرافیکی هنری، hub است که تصویری خیالی از یک لیوان قهوه است.
Transcend Coffee <<< پیش/ پس >>> Apu