برگزیدگان مسابقه لیبل‌اسلیو

جایزه معتبر AWA، (انجمن الکساندر واتسون) که ناشی از ورودی‌های برجسته دومین سال رقابت سازمانی جوایز لیبل اسلیو AWA در کنفرانس بین‌المللی لیبل اسلیو AWA است و نمایشگاه2016 در گراندهایت دنور در سوم و چهارم مارس برگزار شد.

جایزه معتبر AWA، (انجمن الکساندر واتسون) که ناشی از ورودی‌های برجسته دومین سال رقابت سازمانی جوایز لیبل اسلیو AWA در کنفرانس بین‌المللی لیبل اسلیو AWA است و نمایشگاه2016 در گراندهایت دنور در سوم و چهارم مارس برگزار شد.
رئیس و مدیرعامل شرکت AWA ،Corey Reardon با افتخار میزبان دومین جوایز لیبل اسلیو است و تاکید بر این امر دارد که “این جوایز دستاوردهای برجسته صنایع در حال توسعه در خصوص لیبل استرچ و شرینک اسلیو و تزئینات محصول تولیدی را شناسایی می‌کند. جوایز 2016 باعث ایجاد علاقه در سراسر زنجیره ارزش شده و روشی مهم برای توسعه و رشد فناوری با بهترین عملکرد، تامین‌کنندگان مواد، چاپخانه‌ها و برنامه‌های کاربردی نمونه لیبل‌های اسلیو می‌باشد.
رقابت توسط هیئت مستقلی از کارشناسان از جمله Yolanda Simonsis رئیس هیئت، رئیس و مدیر تحریریه YTC، دکتر Séamus Lafferty رئیس شرکت Accraply ،Tom Hammer مدیر تولید شبکه گروه Flint و Will Schretzman نایب‌رئیس گروه حمل و بسته‌بندی Verst بودند. رقابت یک بار دیگر فرصت خوبی برای کسب جایزه عالی لیبل اسلیو و تزئینات تولید را ایجاد نمود.
بهترین نشان
تفاوت کارکرد بهترین لیبل اسلیو مستقر در ایالات متحده مربوط به لیبل McDowell برای انتقال حس گرم کرم برنزه در بطری‌های JWOWW کرم برنزه داخلی است. داوران اظهار داشتند که چگونه لیبل‌ها به آسانی گوی نمایش را از یکدیگر به سرقت برده از جمله ویژگی‌های فلورسنت، که شگفت انگیز، درجه یک، و پرماجرا…. یک عامل جالب واقعی بود. لیبل McDowell از انواع فنآوری، از جمله استفاده موثر از ویژگی‌های نقش برجسته لمسی برای رسیدن به توجه بیشتر از نظر کیفیت با توجه به قضاوت‌ها استفاده نمود.
تشخیص شایستگی برای شرینک اسلیو حرارتی TD مربوط به لیبل Syracuse و چاپ سرتاسری برای صاحب نام تجاری Braided Oaks Spirits بود. برچسب جذاب با گرافیک برچسب‌های یخی گرم تاثیرگذار بطری شیشه‌ای 750 میلی‌لیتری Cosa Salvajé را پوشانده است که آن را در رقابت با محصولات دیگر منحصر به فرد کرده است. داوران دستیابی به یک نگاه عمیق با کیفیت به طرح و رنگ را ستودند.
در نهایت، از ثبت مشترک توسط شرکت Campbell Soup و شرکت Printpack جایزه بهترین رول اسلیو شرینک بانک فدرال را دریافت نمود. قضات اقدام جسورانه تغییر به یک ظرف فوم را به رسمیت شناختند و از اینکه چگونه Printpack هر دو نیاز مصرف‌کننده برای رسیدن به یک سطح مساوی با کیفیت تزئینی را قدردانی می‌نماید در حالی که از تجهیزات مشابه توسط صاحب نام تجاری در فرایند تولید استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید . . .