نمایشگاه فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی استرالیا – APPEX 2024 برگزار شد

نمایشگاه APPEX 2024، که پیشتر با نام AUSPACK شناخته می‌شد، از تاریخ 22 لغایت 25 اسفند 1402 (12 تا 15 مارس) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های ملبورن برگزار شد.

گزارش از: حسین قاسمی راد

نمایشگاه APPEX 2024، که پیشتر با نام AUSPACK شناخته می‌شد، از تاریخ 22 لغایت 25 اسفند 1402 (12 تا 15 مارس) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های ملبورن برگزار شد. این رویداد به عنوان بزرگترین نمایشگاه استرالیا در زمینه تولید، خرده‌فروشی و توزیع برای کشف جدیدترین دستگاه‌ها، تجهیزات، مواد و بسته‌بندی، فرآوری موادغذایی و خدمات صنعتی شناخته می‌شود.

بیش از 440 غرفه‌دار، از جمله 150 تامین‌کننده بین‌المللی، در این نمایشگاه حضور داشتند و نوآوری‌های خود را در زمینه‌های مختلفی چون پایداری، کارایی و اتوماسیون ارائه دادند. برنامه‌های متنوعی نیز در طول نمایشگاه اجرا شد، از جمله برنامه Gala Dinner که در آن جوایز برتری APPMA اهدا شد.

یکی از برجسته‌ترین بخش‌های نمایشگاه، رویداد زنان در فرآوری و بسته‌بندی APPEX بود که به عنوان یک برنامه صبحگاهی از ساعت 9 تا 11 صبح در تاریخ 13 مارس برگزار شد. همچنین، تمرکز زیادی بر روی آموزش قرار گرفت و چندین برنامه سمینار مفصل در بخش آمفی‌تئاتر برگزار شد.

این نمایشگاه توسط انجمن ماشین‌سازان صنایع بسته‌بندی و فرآوری استرالیا (APPMA) معرفی و برگزار شد.

بیشتر بخوانید . . .