DuPont جوایز……………..برای نوآوری بسته‌بندی

قوطی‌حلبی Peelfit™
CROWN Food Europe،
فرانسه

قوطی‌حلبیPeelfit™ CROWN Food Europe جایزه طلا در جوایز DuPont 29 را برای نوآوری در بسته‌بندی برای ورق پلمپ‌شده آسان‌بازشو قوطی‌حلبی خود دریافت‌کرد.
قوطی‌حلبی Peelfit™ می‌تواند نیاز به یک حلقه فولادی سفت و سخت مورد‌نیاز در کاربردهای دوخت را حذف‌کند. CROWN Food Europe قادر به پلمپ ورقه قابل‌کندن مستقیماً از بدنه قوطی‌حلبی است.
حلقه‌های فولادی سنتی باید قابل‌زدودن و بازیافت باشند، این نوآوری جدید این نیاز رابرطرف‌ساخته و تولید را ساده‌کرده و پایداری را می‌افزاید. کاهش چشمگیر در این ترکیب بسته‌بندی قوطی‌حلبی Peelfit™ منجر به کاهش 16‌درصدی در وزن قوطی و کاهش 32‌درصدی در مصرف‌انرژی‌شده درحالیکه 100‌درصد به حفاظت در مقابل اکسیژن، گاز و رطوبت ادامه‌می‌دهد.
قوطی‌حلبی Peelfit™ همچنین می‌تواند راحتی را به‌لطف امکان ایجاد قسمتی در بالای قوطی افزایش‌دهد. Peelfit™ یک نمونه عالی از این است که چگونه شرکت‌ها می‌توانند بسته‌بندی پایدارتر را بدون هیچ‌گونه آسیبی بر عملکرد آن ارائه‌دهند.

iranpack sanat bastebandi 180 DPM_DPA2017_Winner_CROWNFood_Full

گرانولای آجیلی PepsiCo به صورت صلیبی بازمی‌شود
لیزر هدایت‌شده در سمت کاغذ‌بسته‌بندی
PepsiCo و Printpack، ایالات‌متحده‌آمریکا

گرانولای آجیلی PepsiCo به صورت صلیبی بازمی‌شود- لیزر هدایت‌شده در سمت کاغذ‌بسته‌بندی جایزه طلا را در جوایز DuPont 29 برای نوآوری در بسته‌بندی برای تلفیق نوآورانه بسته‌بندی منحصربه‌فرد و آسان‌بازشو خود به دست‌آورد که همچنین کاربران را قادر‌می‌سازد که دست‌هایشان در زمان استفاده از آن تمیز باقی‌بماند.
توسط تحقیقات وسیع، مصرف‌کنندگان به‌طور‌مرتب عجز خود را در بازکردن نوار‌فعلی بیانمی‌کنند، دلخوری‌های رایج شامل هم دشواری و هم پیچیدگی است.

توسعه مشترک بین PepsiCo و Printpack منجر به یک ایده نوآورانه و کاربردی شد. ویژگی لیزر هدایت‌شده صلیبی باز‌شونده به‌صورت افقی در کاغذ بسته‌بندی امکان بازکردن کنترل‌شده و آسان بسته‌بندی را فراهم‌می‌آورد.
طراحی هوشمندانه مشتریان را از کثیف‌کاری هنگام بازکردن از طریق شکل خلاقانه فناوری در نگه‌‌داشتن کاغذ‌بسته‌بندی حفظ‌می‌کند. لیزر هدایت‌شده اعمال‌شده در بالای لایه متالیزه، خواص نفوذناپذیری را حفظ‌کرده و عمر‌مفید محصول را تضمین‌می‌کند.
با وجود ویژگی‌های ذاتی مواد برای شیارداشتن و پاره‌شدن در جهت ماشین، این پیشرفت فنی اجازه پاره‌شدن کنترل‌شده در مسیری صلیبی را می‌دهد. از طریق طراحی مناسب مواد، مشخصات لیزر و طرح Dieline، این تکنولوژی بسته‌بندی قادر به کارکردن با دستگاه‌های صنعتی سریعتر بدون‌تغییر یا از دست‌دادن کارایی تولید است.
فناوری بسته‌بندی گرانولای آجیلی PepsiCo نیازهای مصرف‌کنندگان برای باز‌شدن آسان و بهبود بهداشت برای مصرف در راه را تلفیق‌می‌کند.

 

DPM_DPA2017_Winner_PepsiCo_Full

Skol Beats Secret – شیشه‌قرمزرنگ
Owens Illinois، برزیل

Owens Illinois’ Skol Beats Secret، بطری‌های شیشه‌ای آبجوی قرمزرنگ برنده جایزه طلا در جوایز DuPont 29 را برای نوآوری در بسته‌بندی برای مزیت فزاینده در تجربه کاربران و و پیشرفت‌های تکنولوژیکی شده‌است.
برندگذاری پیشرفته محصول در بازار‌هدف خود، برزیل (سومین بازار بزرگ توزیع آبجو در جهان) Skol Beats Secret اولین بطری شیشه‌ای قرمزرنگ برای نوشیدنی‌هایی که در جهان تولیدانبوه می‌شوند، معرفی‌نمود.
رنگ چشمگیر و داغ کمک‌می‌کند تا تمایز با سایر نوشیدنی‌های مشابه در نقطه‌فروش را فراهم‌کند و تجارتی جذاب برای مصرف‌کنندگان گروه‌هدف خود که به‌دنبال تجربه جدید هستند فراهم‌می‌کند.
رنگ‌قرمز خوشمزگی آبجو را تقویت‌کرده در‌حالیکه همچنان محصول را در مقابل UV محافظت‌می‌کند. حفاظت UV ارائه‌شده توسط شیشه‌قرمز شبیه به حفاظت UV شیشه‌های کهربایی معمولی بطری‌های آبجو است، و عمرمفید محصول را میافزاید.

 

DPM_DPA2017_Winner_OwensIllinois_Full

Vento™: بسته‌بندی پیشرفته قهوه با سیستم‌گاززدایی تلفیقی
Amcor Flexibles، سوئیس

بسته‌بندی پیشرفته قهوه با سیستم‌گاززدایی تلفیقی منجر به کسب جایزه طلا توسط شرکت Amcor Flexibles در جوایز DuPont 29 برای نوآوری در بسته‌بندی شد.
Amcor نیاز به بهبود سیستم‌های سنتی برای گاززدایی قهوه‌برشته به‌صورت تازه از کیسه‌ها را شناسایی‌نموده‌است. Vento™ تنها سیستم بسته‌بندی قهوه است که به برشته‌کننده‌ها با سیستم‌گاززدایی که قبلاً در لمینیت مورد‌ استفاده‌قرار‌می‌گرفت ارسال‌می‌شود.
به‌طور‌سنتی، برشته‌کننده‌ها باید شیرهای سفت و سخت در کیسه‌های قهوه در طول بسته‌بندی به‌کار‌برند تا به دی‌اکسید‌کربن (CO2) اجازه خروج از کیسه‌ها را بدهد. سیستم بسته‌بندی قهوه Vento™ از شیر با فشارکم، یک‌طرفه و انعطاف‌پذیر قرارگرفته در لمینیت کیسه‌قهوه به جای استفاده از شیر سفت و سخت برای گاززدایی استفاده‌می‌شود.
همان طور که قهوه شروع به بدون گاز‌شدن می‌کند، فشار داخلی یک لایه خروجی کوچک را باز نگه‌می‌دارد که اجازه فرار دی‌اکسید‌کربن را می‌دهد. به‌محض اینکه گاززدایی کامل‌شد، لایه خروجی به موقعیت اولیه خود برمی‌گردد، و از وارد‌شدن اکسیژن جلوگیری‌کرده و قهوه را تازه نگه‌می‌دارد.
فرآیند ساده بسته‌بندی بر روی تمام دستگاه‌های بسته‌بندی قابل اجرا است، و نیاز به سرمایه‌گذاری بر روی تجهیزات جدید توسط تولید‌کنندگان را از بین‌برده و درنتیجه پذیرش را آسان می‌کند.
از آن جا که عاملان مجبور نیستند شیر سفت و سخت را نصب‌کنند، Vento™ به صرفه‌جویی در زمان کمک‌نموده و باعث بهبود کارایی عملیات می‌شود. مشخصات بهبود‌یافته پایداری آن شامل کاهش 6‌درصدی در اثر کربن نسبت به سیستم‌های سنتی کاهش 10 درصدی در وزن است.

 

DPM_DPA2017_Winner_AmcorFlexibles_Full

بیشتر بخوانید . . .