تالیف و ترجمه

چهره در حال تغییر بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

منبع: اینترپک ۲۰۲۳ پایداری (Sustainablity) برای سال‌ها برای بسته‌بندی لوازم آرایشی نیز یک روند بزرگ بوده است. تولیدکنندگان اغلب از یک ماده قابل بازیافت، کاغذ و منابع تجدیدپذیر، اغلب از ضایعات کشاورزی و جنگلداری،...

پیشرفت‌های جدید در خشک‌کن‌های تابش الکترونی EB

پیشرفت‌های جدید در خشک‌کن‌های تابش الکترونی EB در چاپ فلکسو انعطاف‌پذیر مخصوص بسته‌بندی نوشته: David A. Biro & Jim Bishop از شرکت: SunChemical ترجمه: حسین برهمت از شرکت آلتین نام‌آور خلاصه خشک‌کن EB (Electron...

مروری بر نقش مواد کمکی نگهدارنده در صنعت کاغذسازی

Retention Aids مروری بر نقش مواد کمکی نگهدارنده در صنعت کاغذسازی تهیه و تنظیم: رضا نورائی کمک نگهدارنده‌ها اصلی‌ترین محصولاتی هستند که برای کاهش هزینه مواد خام در صنعت کاغذسازی استفاده می‌شوند. برای کنترل...

بطری‌‌هایی بدون عنوان چگونه هستند

این امر فرصتی عالی را به چاپ دیجیتال اعطا نموده است. امروزه صنایع آرایشی با چالشی که من آن را ” احساس لذت شخصی” می‌‌نامم مواجه هستند. قابلیت خرید لوازم آرایشی یا بطری عطر مطابق با ویژگی‌‌های شخصیتی شما گرایشی بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور است. تنها تصور کنید بطری استاندارد با چاپ متفاوت برای هر مشتری! این یک استراتژی جدید فروش و بازاریابی است که صنعت لوازم آرایشی را تغییر می‌دهد.این امر می‌تواند تا زمانیکه بسیاری از مشتریان پول اضافی برای این خدمات پرداخت نمایند سودآور باشد.

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده (بخش ۲)

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده سها عطاالله نایب رییس کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و جوایز سازمان جهانی بسته‌بندی نوامبر، ۲۰۲۱   ۱ بازار خود را به خوبی مطالعه کنید برای شناسایی بخش بازار...

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده (بخش ۱)

طراحی بسته‌بندی به عنوان ابزاری در بازاریابی مصرف‌کننده سها عطاالله نایب رییس کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و جوایز سازمان جهانی بسته‌بندی نوامبر، ۲۰۲۱ برداشت‌های اولیه تاثیر زیادی در درک مردم از هر چیزی دارد. این امر...