لیبل‌هایی که در آب حل می‌شوند

شرکت Acucote از سازندگان با سابقه لیبل های پشت چسب دار، چسب و کوتینگ به تازگی یک نوع چسب و دو لیبل کاغذی که در آب حل می شوند را به بازار عرضه کرده است.

گروه همتا*: شرکت Acucote از سازندگان با سابقه لیبل های پشت چسب دار، چسب و کوتینگ به تازگی یک نوع چسب و دو لیبل کاغذی که در آب حل می شوند را به بازار عرضه کرده است. این تولیدات جدید برای انواع کاربردهایی که به لیبل موقت نیاز دارند مناسب است. این لیبل ها به ویژه برای بسته بندی مواد غذایی و لیبل هایی که به انها اصطلاحاً لیبل های Rotation می گویند مناسب هستند. لیبل های Rotation لیبل های هستند که از آنها برای ظروف حاوی مواد غذایی در آشپزخانه استفاده می شود.

می توان روی این لیبل ها اطلاعات حیاتی در مورد مواد درون ظرف نوشت و از این طریق مانع ایجاد مسمومیت غذایی و بیماری شد. DS1 یک چسب امولوسیون آب پایه آکریکیک است که در آب سرد و یا گرم حل شده و هیچ گونه باقیمانده ای از خود به جا نمی گذارد. DS1 به فلز، HDPE و ظروف پلاستیکی LSF می چسبد. کاغذهای جدید شرکت Acucote که در آب حل می شوند40# Water Solvable Litho و 47# Water Dissolvable Direct Thermal نام دارند. این کاغذها هنگامی که در آب فرو می روند کاملا حل می شوند. ترکیب DS1 با این کاغذها باعث می شود تا ضایعات و باطله کمتری در محل دفن زباله ها انباشته شوند و در عین حال انرژی کمتری نیز مصرف می شود زیرا نیازی نیست تا لیبل ها را به مراکز بازیافت ارسال کرد.
ارل کوران معاون واحد توسعه تجاری شرکت Acucote می گوید: ” تیم مسئول توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیستشرکت ما این تولیدات جدید را در پاسخ به تقاضای چاپکاران و تبدیل کاران و صاحبان برند که به دنبال لیبل های دوستدار محیط زیست هستند ارائه کرده است. ما از تولیدات خودمان که در خدمت صنایع غذایی در حال رشد و شکوفایی است بسیار خرسند هستیم.” کاغذها و چسب جدید شرکت Accucote از هم اکنون به صورت تجاری عرضه شده و از استاندارد FSC نیز برخوردارند.


*بر پایه یک تفاهم بین مدیران بخش پژوهش گروه همتا و پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی، این پایگاه خبری مجاز به نشر مطالب تهیه شده توسط گروه همتا می‌باشد.

بیشتر بخوانید . . .