نوردمکانیکا و یوتکو، پيشتاز در ايران با ارمندتجارت

شركت ارمندتجارت با سابقه طولانی و موفق در زمينه چاپ بسته‌بندی در نمايشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران در ابتدای دی ماه سال جاري شركت كرد.

شركت ارمندتجارت با سابقه طولانی و موفق در زمينه چاپ بسته‌بندی در نمايشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران در ابتدای دی ماه سال جاري شركت كرد.
مدير روابط عمومی اين شركت در تماسی با ماهنامه صنعت بسته‌بندی ابراز داشت: بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی، ماشین‌آلات وابسته تهران در اواخر سال 2015 میلادی در حالی برگزار شد که زمزمه‌های برداشته شدن  تحریم‌ها در اوایل سال 2016 میلادی به گوش می‌رسید.
به این دلیل ما شاهد استقبال پرشور داخلی و خارجی از نمایشگاه بین‌المللی بودیم و از طرف مقابل استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز بسیار خوب و پرشور بود.
کشورهای خارجی نیز استقبال نسبتا خوبی از نمایشگاه کرده بودند از جمله کشورهای چین، تایوان، ایتالیا و …
ما به عنوان نماینده شرکت‌های بزرگ ایتالیایی نوردمکانیکا و یوتکو، كه از بزرگترین سازنده‌های ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی هستند در اين نمايشگاه حضور داشتيم. ماشین‌آلات چاپ ما (یوتکو) با پیشتازی دستگاه فلکسوگرافی ONYX808 سهم قابل توجهی در بازار چاپ فلكسو دارند. همچنين ماشین‌آلات لمینيت و متالایزر (نوردمکانیکا) با پیشتازی دستگاه لمینيت Super Combi 3000 با قابلیت 11 عملکرد بیشترین بازار را در عرصه جهانی بدست آورده است. ما در این رویداد تخصصی (نمايشگاه) شرکت کرده و نتایج بسیار خوبی در زمینه فروش ماشین‌آلات، ارائه خدمات و تأمین قطعات بدست آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید . . .