Sidel، به عنوان یک تأمینکننده جهانی راهحلهای بستهبندی برای مواد غذایی مایع، آخرین نوآوریهای خود در زمینه بستهبندی PET آب، آب میوه، و آبجو غیرالکلی را در بیست و دومین نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی ایران عرضه کرد. این نوآوریها شامل سیستم Sidel Matrix™، و بطری RightWeight™، و قطعات یدکی و خدمات طراحی مرتبط با آنها میباشد.
هاربیندر کاتوریا، مدیر بازرگانی خاورمیانه سیدل گفت: «سیدل در ایران بیش از ۳۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون بیش از ۱۱۰ ماشین شامل دمندهها، پرکنندهها و دستگاههای برچسب را تأمین کرده و بیش از ۳۵ شرکت مشتری ما هستند. صنعت آشامیدنی در ایران پتانسیل بزرگی را در این زمینه نشان داده است، و ما به کار خود برای ایجاد روابط قویتر، گسترش حضور خود، و فراهم کردن راهحلها و خدمات بیشتر برای مشتریان خود (در حال حاضر و آینده) ادامه خواهیم داد.»
شرکت سیدل در زمینه بستهبندی آب، آب میوه، و آبجو غیرالکلی در بطری در ایران فعالیت میکند و آب نیز ارجحترین انتخاب نوشیدنی میباشد. همان طور که یورومانیتور در سال ۲۰۱۴ بیان کرد، بیش از ۶/۹۴۳ میلیون لیتر آب فروخته شده و انتظار میرود که نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) آن برابر ۴/۱۲ درصد در سال ۲۰۱۹ شود. این روند بعد از آب به آب میوه تعلق دارد که ۴/۷۵۷ میلیون لیتر در سال ۲۰۱۴ بود و انتظار می رود که CAGR آن در سال ۲۰۱۹ به ۵/۹ درصد برسد. در سال ۲۰۱۴ بتنهایی، هزینه صرف شده از سوی مشتریان برای آب معدنی، نوشابهها، آب میوه و سبزی برابر یک میلیارد دلار آمریکا میباشد که رشد بالایی را در بازار نشان داده است.