سیستم برچسب‌زنی نسل جدید GEA

با نسل جدید سیستم برچسب‌زدن TiroLabel، GEA تنها تامین‌کننده برای استفاده واحد موقعیت‌یابی با موتور محرک با پین‌هایی با قابلیت ارتجاعی (spring-loaded pins) جهت برچسب‌گذارهای بالا و پایین آن است.

با نسل جدید سیستم برچسب‌زدن TiroLabel، GEA تنها تامین‌کننده برای استفاده واحد موقعیت‌یابی با موتور محرک با پین‌هایی با قابلیت ارتجاعی (spring-loaded pins) جهت برچسب‌گذارهای بالا و پایین آن است.
این قابلیت، تضمین می‌کند که نوسانات فشار هوا بر روی نحوه قرارگیری برچسب تاثیری نداشته باشند. در این رابطه مزایا کاملا واضح است: اول این که، ماشین‌ها با هم هموارتر می‌شوند. دیگر این که، برچسب‌ها با توجه به محصول و با قابلیت اطمینان فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این امر باعث افزایش سرعت برچسب‌گذاری تا بیست و پنج درصد می‌شود. راه‌اندازی جدید به میزان قابل‌توجهی کاربر پسندی را بهبود داده و منجر به حفظ بهتر برچسب‌ها شده است.
گزینه‌های بیشتر، فرآیندی موثر را ارائه می‌دهند
برچسب‌گذارها از طریق پانل لمسی جدید و جداگانه ده (separate 10)، با کنترل‌کننده یکپارچه چاپگر عمل می‌کنند. به همین ترتیب ، هم اکنون پرینترهای برچسب‌گذارها با یک صفحه لمسی یکپارچه در دسترس هستند. یکی دیگر از تنظیمات اختیاری “هیچ محصول- هیچ برچسب (no product – no label)” است، که اطمینان می‌دهد بسته‌های خالی، برچسب‌گذاری نشده اند. بنابراین در حین برچسب‌گذاری صرفه‌جویی در منابع صورت می‌گیرد.
برای عملیات بدون توقف دستگاه، تنظیم “بدون توقف (no downtime)” با دو برچسب‌گذار بالا یا پایین مستقل ارائه می‌شود که به طور خودکار در طول تغییر برچسب تغییر می‌کند تا از وقفه‌های ناشی از تغییر برچسب جلوگیری شود. “برچسب‌گذار دوقلو (twin labeler)” برای انجام عملیات با کارایی بالا در کوچکترین فضا طراحی شده است؛ دو برچسب‌گذار که برای برچسب‌گذاری با سرعت دو برابر با یکدیگر جفت می‌شوند.
برچسب‌گذار مناسب برای سری‌های GEA thermoformer
GEA TiroLabel می‌تواند با GEA thermoformer یکپارچه شود. گروه فن‌آوری، دو سری متفاوت بسته‌بندی را برای هر گروه نیازمندی و عملکرد در زمینه مواد غذایی، کالاهای پزشکی استریل و محصولات دارویی ارائه می‌دهد. GEA PowerPak یک دستگاه بسته‌بندی با قابلیت تنظیم بالا و قابل حمل برای خطوط تولید با بازدهی بالا یا تناوب تغییرات محصولات است. اکنون GEA DeltaPak برای مقادیر تولید کم و تغییرات غیرمتناوب محصول، یک جایگزین اقتصادی مناسب است. این دستگاه بسته‌بندی در نمایشگاه interpack 2017 دوسلدورف، رتبه برتر را در جهان بدست آورده و طی کردن مراحل را از سیستم‌های بسته‌بندی دستی به خودکار آسان کرده است.
GEA DeltaPak یک دستگاه جمع و جور برای بسته بندی استاندارد در دسته های کوچک و متوسط می باشد و طیف گسترده‌ای از کاربردها شامل بسته‌های وکیوم و MAP را پوشش می‌دهد. همچنین فیلم انعطاف پذیر و فیلم سفت و سخت (rigid film) را اجرا می‌کند. از آنجایی که انعطاف پذیری یک هدف کلیدی برای این نوع ماشین است، برای پیکربندی سریع و آسان از جمله تعویض قالب طراحی شده است. با توجه به ساختار پایه تعریف شده، محدوده تعریف شده از توابع و طیف تجهیزات انتخاب شده، GEA DeltaPak thermoformer می تواند ب

2017.08.02_gea_bild_tirolabel_pr_558845

بیشتر بخوانید . . .