لیبل اکسپو 2023 بروکسل بلژیک

رویداد LabelExpo 2023 بروکسل بلژیک برگزار شد.

رویداد LabelExpo 2023 در تاریخ 20 الی 23 شهریورماه 1402 (11 تا 14 سپتامبر) در محل Brussels Expo در بلژیک برگزار شد.

گزارش از: حسین قاسمی راد

این نمایشگاه بزرگترین رویداد جهانی صنعت چاپ برچسب و بسته‌بندی می‌باشد. در این دوره، بیش از 35 هزار بازدیدکننده از 138 کشور، از مجموع 637 غرفه‌دار بازدید نمودند.

لیبل اکسپو 2023 میزبان نوآوری‌های فراوانی در صنعت برچسب بود، از جمله مواد برچسب‌زنی با توجه به پایداری، تکنولوژی هوشمند و اتوماسیون. برخی از نوآوری‌های عرضه شده عبارت بودند از:

– تکنولوژی‌های چاپ دیجیتال و افست
– مواد پیشرفته برچسب و بسته‌بندی
– تکنولوژی‌های پیش از چاپ و آماده‌سازی کار
– سیستم‌های پایان‌دهی و تبدیل
– تجهیزات بازرسی، لیبل چسبانی
– تجهیزات دایکات، برش، و غلتک‌ها
– جوهرها و پوشش‌ها
– راه‌حل‌های RFID و امنیتی
– نرم‌افزارها و تکنولوژی تعاملی

همچنین، نمایشگاه شاهد رونمایی جهانی چاپگر دیجیتال HP Indigo 200K بود، که جانشین موفق چاپگرهای سری HP Indigo 20000 و 25K است که تاکنون بازار بسته‌بندی دیجیتال را تسخیر کرده‌اند.

HP Indigo 200K

HP-Indigo-200k

چاپگر لیبل HP Indigo 200K

چاپگر HP Indigo 200K با هدف ارائه راه‌حل‌های چاپ دیجیتال پایدار و انعطاف‌پذیر طراحی شده است. این چاپگر با بهینه‌سازی کارایی تولید و کاهش تأثیرات زیست‌محیطی عمل می‌کند. در اینجا به برخی از ویژگی‌های کلیدی آن اشاره می‌کنیم:

– کارایی بالا: چاپگر HP Indigo 200K امکان پذیرش سفارشات بیشتر با تحویل به‌موقع، بدون حداقل سفارش، راه‌اندازی سریع و ضایعات کم در هر کار را فراهم می‌کند.

– تناسب بازار: این چاپگر به برندها کمک می‌کند تا نیازهای در حال تغییر خود را برآورده سازند و به پایداری امروز برای فردا اولویت دهند.

– کیفیت چاپ: با استفاده از فناوری الکتروفتوگرافی مایع HP Indigo (LEP) و تکنولوژی رنگ اختصاصی، کیفیت چاپ مطابق با چاپ گراور را ارائه می‌دهد.

– پایداری: تولید مسئولانه با چاپگری که به‌صورت CO2 – خنثی تولید شده و فرآیند چاپ کارآمدی دارد که از ضایعات اضافی جلوگیری می‌کند.

چاپگر HP Indigo 200K با این ویژگی‌ها، قادر است به تولیدکنندگان بسته‌بندی انعطاف‌پذیر کمک کند تا به رشد کسب‌وکار خود سرعت ببخشند و در عین حال به مشتریانی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند، خدمت کنند. این چاپگر با ارائه راه‌حل‌هایی برای بسته‌بندی دیجیتال، امکان دستیابی به بازارهای جدید و افزایش حجم چاپ تا 40% در سال را فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید . . .