تیوب‌های دارویی شرکت Head & Shoulders

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

تیوب‌های داروی آرام بخش شرکت Head & Shoulders

شرکت: Viva Healthcare Packaging (Canada) Ltd.

viva-healthcare.com

کشور: کانادا

دسته: بهداشت و مراقبت شخصی


تیوب دارویی آرام‌بخش Head & Shoulders از یک اپلیکاتور سفارشی برای توزیع دقیق و حضور چشمگیر در قفسه فروشگاه استفاده می‌کند.

اپلیکاتور سفارشی برای استفاده دقیق در نواحی خاصی از پوست سر، و چندین بار در روز ساخته شده است. اپلیکاتور در رنگ آبی مرواریدی سفارشی با دهانه 3 میلی‌متری قالب‌گیری شد و روی یک لوله D38.5 x 130 میلی‌متری با رنگ همسان جوش داده شد تا شبحی شکل «V»  بصورت قابل توجه را ایجاد کند.

این تیوب با فناوری لیبل‌زنی درون قالب یا IML*، با استفاده از یک لایه بازدارنده از جنس EVOH، و یک پوشش کامل آبی رنگ با روش چاپ فویل سرد با نوشته‌هایی که برنگ سفید و با روش چاپ اسکرین چاپ شده‌اند تزئین شده است.

تیوب، اپلیکاتور، سرپوش و برچسب درون قالب همگی از پلی‌پروپیلن ساخته شده‌اند، برای طراحی تک ماده‌ای که با جریان بازیافت پلی‌پروپیلن سفت و سخت مطابق با راهنمای طراحی انجمن بازیافت‌کنندگان پلاستیک برای قابلیت بازیافت تیوب سازگار است. این محصول به اندازه کافی کوچک است که بتوان در سفرها استفاده کرد، بنابراین هرگز مجبور نیستید از آن جدا شوید.

*In-Mold Label (IML)

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .