بازطراحی Gluten Free

ROOK طراحی جدیدی برای محصولات برند Gluten Free (فاقد گلوتن) از Aleia انجام داده تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنند. در طراحی جدید، شکل لوگو به طور نمادین حفظ و از یک شعار اثرگذارتر استفاده شده است. برای سادگی در طراحی، دریچه‌ی روی کیف حذف شده و حداقل استفاده از رنگ به عمل آمده که تنها روی لوگو قابل مشاهده است. همچنین یک توضیح کوتاه روی ماده اصلی چاپ شده و کلمات کلیدی برجسته شده‌اند که به فواید سلامتی محصول اشاره دارند.

مارک کریستو، طراح خلاق این بسته‌بندی می‌گوید:”چالش پیش روی ما بازطراحی یک هویت برند جذاب و ساخت یک بسته‌بندی اثرگذار بود که شخصیت منحصر به فرد و و ماموریت بزرگ Aleia را معرفی کرده و باور کنونی نسبت به این که مواد خوراکی فاقد گلوتن بی‌مزه و فاقد جذابیت است را به چالش بکشد. ما ایده‌ای را در نظر داشتیم که خرید محصولات خوراکی عاری از گلوتن Aleia را به اندازه خود محصول، لذت‌بخش و به یادماندنی کند. تقویت هویت الگووار برند، لحن جذاب و ساختار طراحی ساده و تطبیق پذیر از ویژگی‌های این طراحی است”.


بیشتر بخوانید . . .