نهایت سادگی اما نه سادهگرایی. این شاید بهترین توصیف کاری باشد که Mousegraphics برای طراحی بستهبندی محصولات لبنی Aplos انجام داده است. ماموریت اصلی طراحی، انعکاس منشا محلی محصول و کاراکتر شرکت بوده است. نام یونانی برند، Απλώς (آپلوس) به معنای “بسادگی” است که به دلیل تاکید فراوان بر “سادگی” در جلسات بین تولیدکننده و آژانس طراحی تبلیغاتی انتخاب شده است.
نامِ انتخابی به منشا محصول هم اشاره دارد و گویا و چشمگیر، در بستهبندی جلب توجه میکند. استفاده از فونت با سبک دستنویس، احساس اصالت برند را تقویت کرده و خبری از کپی تصویری در طراحی نیست. چرا که به جای تصاویر تکراری، وابسته به نوع محصول از طرح ساده یک گاو یا میوه در پسزمینه رنگی استفاده شده است.