بدون آلودگی با راه‌حل عاری از نشت

طراحی توام با هوشمندی خطر سرایت آلودگی را کاهش داده و درب سفارشی ساخته‌شده یک پلمپ محکم‌تری ارائه می‌دهد که محتویات مایع را برای بررسی تمیزتر و ایمن‌تر در طول پردازش، انتقال و ذخیره‌سازی دست‌نخورده نگه می‌دارد.

RPC Sæplast نسخه پرفروش مخزن پلی‌اتیلنی 660 لیتری مقاوم در برابر نشت، ایده‌آل برای مدیریت محصولات معلق در مایع یا مواد نیمه مایع را معرفی‌نمود. ظاهر این مدل جدید دارای یک لبه برجسته و یک واشر سیلیکونی در درب آن است، که عاری‌بودن از آلودگی را تضمین می‌کند. طراحی توام با هوشمندی خطر سرایت آلودگی را کاهش داده و درب سفارشی ساخته‌شده یک پلمپ محکم‌تری ارائه می‌دهد که محتویات مایع را برای بررسی تمیزتر و ایمن‌تر در طول پردازش، انتقال و ذخیره‌سازی دست‌نخورده نگه می‌دارد.
علاوه‌بر‌این، واشر می‌تواند به‌راحتی برداشته، تمیز و جایگزین شود، و یک صفحه تخلیه اختیاری در‌دسترس‌است که زهکشی آسان مایعات را تسهیل نموده و از تشکیل موانع و گرفتگی‌ها جلوگیری می‌کند.
مانند تمام مدل‌های دیگر این حیطه، 660 لیتری به صورت بادوام، سه‌دیواره سازه پوشیده‌شده با پلی‌اتیلن سخت تولید شده‌است که به‌اندازه کافی برای مقاومت در محیط‌های خشن، تغییرات دما و شستشوی مکرر محکم هستند که نشان‌دهنده فرآیند پردازش گیاهان خوراکی و مخازن آنهاست. طراحی ارگونومیک آن ترکیبی بهینه از بهداشت، شامل سطوح صاف برای تمیز‌کردن آسان و بررسی راحت آن است.
علاوه ‌بر ‌این که دوباره قابل‌استفاده هستند، کلیه مخازن RPC Sæplast در حوزه پلی‌اتیلن به‌طور‌کامل قابل ‌بازیافت هستند. مخازن می‌توانند با لوگوهای شرکت‌ها علامت‌گذاری شوند. زدن شماره ‌سریال استاندارد هویت محصول موجود و قابلیت پیگیری آن را فراهم می‌سازد، که می‌تواند با گزینه‌های مختلف ردیابی اضافی مانند یک بارکد، کد QR و یا برچسب RFID امکان پیگیری را افزایش‌دهد.

iranpack sanat bastebandi 174 rpc2016.140 Saeplast 660 PE Container pic 1 iranpack sanat bastebandi 174 rpc2016.140 Saeplast 660 PE Container pic 2

بیشتر بخوانید . . .