Oneka

نکته خاص در مورد Oneka این است که آنها گیاهانی را که در محصولات‌شان استفاده می‌کنند در مزرعه خود پرورش داده و کیفیت محصول و کار تجاری خود را ثابت نگه می‌دارند. ما برای این محصول یک پروژه برندسازی کامل را انجام داده‌ایم.

منبع: The Dieline

Luxuria طراحی هویت و بسته‌بندی جدید Oneka را با استفاده از ویژگی‌هایی که به واقع دوست‌دار محیط‌زیست هستند، مثل گیاهانی که روی مزرعه Oneka رشد می‌کنند تنظیم کرده است. تمرکز اصلی استفاده از شعاری است که باعث ارتباط بهتر با مصرف‌کنندگان هدف شرکت شود.

بعد  - قبل

بعد – قبل

“Oneka چندین سال در بازار بوده است و مشتریان خودش را دارد. اما برای مالک شرکت Philippe جذب مشتریان جدید و گسترش دامنه توزیع محصولات سخت بود. نکته خاص در مورد Oneka این است که آنها گیاهانی را که در محصولات‌شان استفاده می‌کنند در مزرعه خود پرورش داده و کیفیت محصول و کار تجاری خود را ثابت نگه می‌دارند. ما برای این محصول یک پروژه برندسازی کامل را انجام داده‌ایم. حاصل کار یک ماده آرایشی دوست‌دار محیط‌زیست است که در مزرعه Oneka رشد می‌کند. تصمیم گرفتیم که بر این جنبه‌ها تمرکز کرده و آنها را واضح‌تر کنیم. با کمک نویسنده خلاقم به این شعار جدید هم رسیدیم: قدرت گیاهان Boreal. تمامی اطلاعات اضافی، مثل “فاقد مواد شیمیایی و گلوتن” برای تسریع در خواندن تبدیل به علامت شدند. برچسب دوزبانه، انگلیسی و فرانسوی است. لوگو با فونت مدرن و ساده نوشته شده و علامت گرافیکی از قطرات آب ساخته شده است. قطرات آب یادآور لوازم‌آرایشی‌ هستند که آب را آلوده نمی‌کنند. وبسایت تبادلی که ایجاد کردیم هم فروشگاه‌های عرضه‌کننده و اطلاعات گیاهی را در دسترس قرار می‌دهد. یکی از نتایج مستقیم این برندسازی مجدد افزایش 52 درصدی فروش در سال اول بوده است.”

iranpack-158-Onekagoldenseal-citrus iranpack-158-Onekaangelica-lavender iranpack-158-Onekaunscented-packs

 hubbards سبوس غلات  <<<  پیش/ پس  >>>  Tomato Stall

بیشتر بخوانید . . .