بسته‌هاي سياه و سفيد براي كشف طرح‌هاي مناسب كودك

این مسابقه که برای کودکان سه رده سنی (5-7، 8-10 و 11-12سال) برگزار می‌شود، از شرکت‌کنندگان جوان می‌خواهد که جعبه آبنبات Sweethearts را رنگ کرده و طراحی منحصربه‌فرد خود را خلق کنند. کودکان با کمک یک بزرگسال، طرح خود را در سایت www.necco.com و درلینک رنگ آمیزی بارگزاری می‌کنند. تمامی طرحها توسط NECCO بررسی شده و رنگ و خلاقیت آنها مورد داوری قرار می‌گیرد.

شرکت شکلات‌سازی New England اعلام کرد که بسته‌بندی جدیدی برای آبنبات‌های Sweethearts  تدارک دیده و به مناسبت روز ولنتاین یک مسابقه “رنگ‌آمیزی” برای کودکان برگزار می‌کند. NECCO، سازنده Sweethearts Conversation Hearts، یک بسته‌بندی جدید و مات سیاه و سفید قابل رنگ‌آمیزی برای شکوفایی خلاقیت کودکان طراحی کرده است. جعبه‌های آب نبات قابل رنگ‌آمیزی با ماژیک و مدادشمعی نقش بوم نقاشی را برای بچه ها بازی خواهند کرد تا هدیه‌ای سفارشی از طرف شرکت باشند و طراحی ها می‌توان در مسابقه “رنگ‌آمیزی” که از 1مارس 2014 شروع می-شود شرکت داد.
این مسابقه که برای کودکان سه رده سنی (5-7، 8-10 و 11-12سال) برگزار می‌شود، از شرکت‌کنندگان جوان می‌خواهد که جعبه آبنبات Sweethearts  را رنگ کرده و طراحی منحصربه‌فرد خود را خلق کنند. کودکان با کمک یک بزرگسال، طرح خود را در سایت www.necco.com و درلینک رنگ آمیزی بارگزاری می‌کنند. تمامی طرحها توسط NECCO بررسی شده و رنگ و خلاقیت آنها مورد داوری قرار می‌گیرد.
Alyssa Hills، رئیس بازاریابی NECCO، می‌گوید،”ما به دنبال شیوه‌ای جالب و تعاملی برای ارتباط برقرارکردن با طرفداران Sweethearts بودیم. امروزه بچه‌ها خیلی با تکنولوژی آشنا هستند و ما مشتاق بودیم که خلاقیت آنها را با بوم سیاه این بسته تشویق کنیم و شبکه‌ای برای نسل جدید تشکیل دهیم. حالا بیصبرانه منتظر کارهای ارسالی هستیم تا ببینیم شرکت‌کنندگان چه طرحهایی خلق کرده‌اند. برای هر گروه سنی یک نفر اول و یک نفر دوم در نظر گرفته خواهد شد. به برندگان جایزه اول اوراق قرضه به مبلغ 1000 دلار تعلق خواهد گرفت. همچنین طرح آنها برای سری ولنتاین 2015 آبنبات Sweethearts استفاده خواهد شد.
نفر دوم برنده یک کیسه بزرگ از اجناس NECCO خواهد شد که هرکدام 200دلار ارزش دارند. نفر برنده دو هفته بعد از اتمام دوره ارسال طرح‌ها اعلام خواهد شد. اطلاعات بیشتر و قوانین مسابقه در وب سایت www.necco.com. قابل دسترسی است.
آبنبات‌های قلبی کنونی Sweethearts Conversation Hearts  در سال 1902 تولید شدند و از cockles که نوعی آبنبات کوچک و ترد ساخته شده از شکر و آرد به شکل صدف یا گوش‌ماهی بود، الهام گرفته شدند. آبنبات‌های قلبی اول برای روز عروسی رایج بودند و پیام‌هایی برای عروس و داماد داشتند، اما خیلی زود کل خانواده از این نوع آبنبات‌ها استفاده کردند. Sweethearts حالا پرفروش‌ترین آبنبات غیرشکلاتی روز ولنتاین است و همچنان برخی شعارهای اصلی خود “مرا ببوس” و “مال من باش” را حفظ کرده است. در شش هفته منتهی به روز ولنتاین، بیش از 4میلیارد پوند آبنبات Sweethearts فروخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید . . .