قوطی‌های بدون هوا، محصولی برای کرم‌ها

بازکردن شیشه در یک پمپ کاملاً خلاقانه لمسی و لغزنده مستقر گردیده و پس از هر دوز مصرفی برای جلوگیری از ورود آلودگی هوا و خشک شدن بسته می‌شود.

قوطی‌های بدون هوا محصولی برای کرم‌ها

برنده جایزه قوطی شیشه‌ای Slimissime از شرکت RPC Bramlage بارسلونا توسط مرکز تحقیقات پزشکی و زیبایی (MBR) مستقر در آلمان برای کرم جدید صورت خود، BioChange® CEA. انتخاب شدند.
شیشه 50 میلی‌لیتری، با تزریق دوطرفه PMMA همراه با سرپوش ABS، ترکیبی از تجربه باز کردن منحصربه‌فرد با تکنولوژی خلاء است که سطح بالایی از حفاظت از مواد تشکیل دهنده فعال کرم در مقابل اکسیداسیون را فراهم می‌نماید. بازکردن شیشه در یک پمپ کاملاً خلاقانه لمسی و لغزنده مستقر گردیده و پس از هر دوز مصرفی برای جلوگیری از ورود آلودگی هوا و خشک شدن بسته می‌شود. پس از اتمام کار و لمس پمپ‌های لمسی و لغزنده به کرم اجازه می‌دهند که با نوازش ساده انگشت جدا شده، و یک حس لمس جدید برای مصرف‌کننده ارائه داده، و همچنین میزان دوز دقیقی از کالا استفاده می‌شود.
MBR فناوری عالی در برند مراقبت از پوست و ضد پیری است. محصولات ان مطابق با تحقیقات متخصصین پوست آلمان و پزشکان زیبایی می‌باشد.
Mathias Kruse، گرافیست هنری و تولیدی MBR توضیح می‌دهد:” ما به دنبال ظرفی خاص برای محصول جدیدمان CEA بودیم، و Slidissime خلاقانه راه‌حلی ایده‌آل را برای نا فراهم نمود. علی‌الخصوص، ما دوستدار ظرافت و زیبایی محصول بودیم، از پمپ slider سپاسگزاریم”.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .