منبع: Packaging World
این گزارش به سه بخش تقسیم شده است:
بخشهای “ساختار و برند” و “بستههای انعطافپذیر” در شماره پیش به چاپ رسید
30- انتخاب Fiber Choice توسط مشتری راهی آسان برای درک تفاوت کلیدی Fiber Choice با سایر محصولات است، صد در صد دارای فیبر طبیعی است. میوهها و سبزیجات روی بسته به صورت بصری نمایشگر این امر هستند که کل طراحی این برند ساده و قوی است. برچسب بسته 2 میل و از بالا کوتاه و از جنس کلرید پلیوینیل با چاپ فلکسو در شش رنگ است.
31- Petite Crème انتظارات در این مقوله را به دلیل دارا بودن پس زمینه خاکستری مات به معنای تقلید از منوی تخته سیاه اغذیه فروشی در فرانسه را از بین میبرد. نام Petite Crème هنر مدرن معاصر و تودهای از پنیر تازه با ضخامتی از چربی در محصول را به یاد میآورد، تمام چاپ گراور در شش رنگ به همراه دو چسب و در ظروفی تازه و شفاف انجام شده است.
32- طراحی مجدد بطری نوشیدنی ورزشی 16.9 اونسی Hoist برقرار کننده ارتباط بین تناسب اندام، حرکت، و انرژی است. صفحات عقبی بطری میتوانند خلاء ایجاد کنند زمانی که با مایع گرمی پر میشوند بطری منبسط میگردد، و خطوط پر شدن بطری کمترین تغییر را پیدا میکنند. ساختار تزریقی، کششی ظاهری 28 میلیمتری دارد و برچسب روی آن کوچک است.
33- در طراحی مجدد چای Honest با حذف چای از لوگوی اصلی، نوع نگرش را تغییر داد، و یک برگ کوچک به حرف T اضافه نمود. خطوط و مرزهای قدیمی سیاه با الگوهای گرافیکی بر روی مرکز T که گوناگون بود جایگزین شدند و T به عنوان پنجرهای برای دسترسی به انواع گوناگون است.
34- برچسب کوچک PETG در چهار یا پنج رنگ گراور چاپ شدهاند. به علاوه اطلاعات را بیشتر ارائه میکند، آستر کوچک سراسر ظرف پلمپ شده برای دو هدف مهم دیگر نیز هستند، محصول را در برابر اشعه uv مقاوم میکند و بستهبندی را در طول حمل و نقل و بررسی تمیز و استریل نگه میدارد.
35- بستهبندی Tribe To Go 2.75اونسی و شکل پیچخورده دارد که از کاغذ/فیلم/پلیاتیلن با چگالی بالا و روکشی مقوایی چسبناک و قابل بازیافت تشکیل شده است. فنجان حموس بر روی لبه بسته قرار دارد، و لیبل در شش رنگ به علاوه یک پوشش UV فلکسو چاپ شده است.
36- بطری جدید Harrogate Spring Water نمونهای هنری الهام گرفته شده از طراحی الماس است، که نشاندهنده پایداری و ماهیت طبیعی این برند است. برچسب جدید تایپوگرافیهای کلاسیک را در اوج ظرافت Harrogate معرفی میکند و هنر دکو و الگوهای پس زمینه خاورمیانه الهام گرفته شده از گذشته درخشان شهرها را به صورت ظریف با هم ترکیب نموده است.
37- برچسب واضح و موثر Beech-Nut و افزایش وضوح دیداری محصول در قالب شیشهای تصور از شفافیت برند را افزایش میدهد. لوگوی جدید Beech-Nut در مرکز برچسب قرار دارد، استفاده از یک نوشته بیقاعده و گرافیک درخت است گذشته برند را با طبیعت و خانواده گره میزند.
38- Traina اولین خردهفروشی خود را با این بطری16 اونسی سس کچاپ تولید شده از گوجهفرنگی خشک شده در آفتاب شروع کرد. لیبل شرینک که کل بدنه را پوشانده از پلیاستایرن اورینت شده با چاپ فلکسو ده رنگ است. شرینک لیبل بر روی بطری چندلایه PP/EVOH به کار گرفته شد، و درپوش بطری در بالا از پلیپروپیلن تزریقی است.
39- شرکت فراوردههای لبنی Lake سسهایی برای آشپزی در بستهبندیهایی قابل بازیافت و گرم شدن با دیواره نازک به بازار ارائه داده است که از پنیر نرم و تازه محافظت مینماید. ظرف با برچسب روی درب قالب تزیین شده است که نمیتواند به خودی خود کنده و یا حذف گردد و یا توسط خود محصول از بین برود.
- Processed with VSCOcam with n3 preset
40- گردن رنگارنگ جدید و برچسب در پشت و جلو و درپوشی با رنگهای مختلف که نشاندهنده ترکیب آنها است هر بطری جدید آبجو Gordon Biersch را میآراید. حرف G در دایره و حروف GB لوگوی Gordon Biersch نیز منطبق با رنگ هر بطری است و سرپوش تاج مانند از ویژگیهای برجسته آن است.
41- برای فعال کردن چاپ دو میلیون طرح مختلف، شرکت HP Indigo نرمافزار الگوریتمی را تولید نموده که به 25 پایگاه اجازه میدهد تا الگوها را به طور تصادفی کشیده، برش بزنند، بچرخانند، و یا قبل از این که از طریق HP Indigo WS6000 با حجم بالا به صورت دیجیتالی چاپ شوند دستکاری و اصلاح شوند. تعداد هر برچسب چاپ شده نیز مصرفکننده را قادر میسازد تا موارد دیگر مانند تیشرت و قاب تلفن و تصویر خود را به صورت آنلاین سفارش دهد.
42- بهره گرفتن از دو لایه مجزا از EVOH هر کدامPP/tie/EVOH/tie/PP به ایجاد یک عمر مفید سه ساله به محصولات غذایی Bornholms کمک میکند. یک لایه مقاوم در فرآیند قالبگیری به دست میآید در حالی که لایه دوم برچسب قالبی IML است که هنگام تزریق ظرف افزوده میشود، تمام رزینهای پلیپروپیلن به مدت دو ساعت دمای 117 درجه سانتیگراد را تحمل میکنند.