نسخه الکترونیک ماهنامه صنعت بسته بندی

روند انتشار و توزیع نسخه چاپی ماهنامه صنعت بسته‌بندی (بخصوص تبلیغات) بصورت آزمایشی محدود شده و نسخه الکترونیک در قالب فایل PDF و در سه شاخه تخصصی جدا جایگزین آن خواهد شد.

انتشار نسخه الکترونیک ماهنامه صنعت بسته بندی

از همراهی شما در مطالعه ماهنامه صنعت بسته‌بندی طی بیست سال گذشته متشکریم.

مجله صنعت بسته بندی با سابقه‌ای طولانی در اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط موثر اکنون نیز سعی در بهبود وضعیت ارتباط بین بخش‌های تولید، تجارت و خدمات با دست‌اندرکاران بسته‌بندی دارد.

اکنون با افتخار به اطلاع می رساند

با توجه به توصیه‌های مکرر جمع کثیری از خوانندگان و آگهی‌گذاران محترم ماهنامه صنعت بسته‌بندی مبنی بر الکترونیکی کردن مجله که کاهش هزینه تبلیغات را در پی داشته و دسترسی به آن را آسانتر می‌کند همچنین با عنایت به تغییر در نظام اطلاع‌رسانی در ایران و جهان در بیستمین سال انتشار این نشریه تصمیم زیر اتخاذ شذ:
روند انتشار و توزیع نسخه چاپی ماهنامه صنعت بسته‌بندی (بخصوص تبلیغات) بصورت آزمایشی محدود شده و نسخه الکترونیک در قالب فایل PDF و در سه شاخه تخصصی جدا جایگزین آن خواهد شد.

181-Jelds 1

خوشبختانه امکان تقدیم نسخه الکترونیک ماهنامه صنعت بسته‌بندی به شما فراهم است.

از این رو خواهشمند است در اولین فرصت در کانال تلگرام زیر که فقط مخصوص دریافت نسخه الکترونیک ماهنامه صنعت بسته‌بندی است عضو شوید.

iranpack sanat bastebandi E magazine telegram profile

از مرورگر اینترنت:

telegram.me/iranpack_mag

از داخل تلگرام:

@iranpack_mag

در حال حاضر و تا اطلاع بعدی عضویت در کانال فوق از نظر تعداد محدودیتی ندارد و توصیه می‌شود شرکت‌ها و سازمان‌ها از این فرصت استفاده کرده و با ابلاغ و اعلام، امکان عضویت همه مدیران و کارشناسان خود را در این کانال را فراهم کرده تا همه از نظر اخبار و اطلاعات بسته‌بندی بروز باشند و این نهضت دانش‌افزایی آن‌چنان که باید به نتیجه برسد.

در این راستا از شما مخاطب گرامی و همراه وفادار ماهنامه صنعت بسته‌بندی تقاضا داریم با عضویت خود و همکاران در کانال “اشتراک ماهنامه صنعت بسته‌بندی” و توصیه آن به دیگر افراد مرتبط، با بزرگواری خود ما را در انجام وظایف یاری فرمایید.

کاهش بها و افزایش کارایی آگهی ها

در این رابطه، سامانه تبلیغات مجازی در قالب سایت و کانال‌های تلگرامی مربوطه از قبل راه‌اندازی شده و با گستردگی روزافزون از طریق اشتراک رایگان در حال جایگزینی نسخه چاپی است.
از مزایای نسخه الکترونیک توانایی ایجاد لینک مستقیم از روی آگهی به سایت، صفحه، کانال و اکانت شبکه‌های مجازی مورد نظر آگهی‌گذار است که در نسخه‌های چاپی وجود ندارد و ارتباط آنی و سریع بین مشتری و آگهی‌گذار را برقرار می‌کند. همچنین امکانات دیجیتالی دیگری نیز وجود دارد که بتدریج اضافه خواهد شد.
بدیهی است نرخ تبلیغات نیز تعدیل و کاهش قابل ملاحظه‌ای دارد که فهرست آن در پیوست تقدیم شده است.
با عنایت به پایین رفتن نرخ تبلیغات در نسخه الکترونیک عقد قراردادهای بلند مدت و استفاده از تخفیف‌های مربوطه هم از نظر نرخ تمام شده و هم کاهش تعداد عملیات اداری و حسابداری برای هر دو طرف بصرفه‌تر می‌باشد.
بنابراین اکنون با شرایط جدید، فرصت و وسیله‌ای مناسب فراهم شده که به عنوان یک فعال در بازار بسته‌بندی کشور نقش خود را با هزینه‌ای پایینتر و امکاناتی وسیعتر تثبیت و تقویت کنید.

Taarefeh96 Electronic-C

ما امیدواریم این تغییرات جدید، راه سخت خدمت را برای ما هموار کرده و باعث جلب رضایت بیشتر شما و رونق بیشتر صنعت، تجارت و فرهنگ کشور گردد.

Agahi electronic Microsoft Word - Eshterak electronic 96-9-29

 

همین الان عضو کانال شوید

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .